“Fantastisk mat!”

Kjøkken: Sjømat, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 26. juni 2018 via mobile enheter

Vi spiste «Smokey bay» to ganger. Nydelig mat med stor variasjon. Betjeningen er observant og imøtekommende. Et sted med sjarm!

Takk, Anniken L

Anmeldt 26. mai 2018 via mobile enheter

Fantastisk hyggelig sted, med god atmosfære. Vi gikk for 4 retters meny som absolutt var verdt hver eneste krone.

Laks
Carpaccio
Lam
Ost (istedenfor Creme brulee)

Veldig hyggelig servitør, trakk det hele opp. Kommer absolutt tilbake hit. Eneste jeg savnet var kanskje en anbefalt set drikke-meny til maten :)

Både sted for å ta seg en drink eller spise en lekker meny.

Takk, Mathilde A
Anmeldt 26. mai 2018 via mobile enheter

Vi gikk for en 4-retters meny. God sammensetning av smaker i alle rettene og fin størrelse på porsjonene.

Til 6500isk var det absolutt verdt prisen!

Anbefales

Takk, Henrik L
Anmeldt 22. april 2018 via mobile enheter

Anbefales på det sterkeste!! En avslappet og behagelig atmosfære, med ypperlig støynivå. Man møtes i døra av hyggelig kelnere som innfrir gjennom hele måltidet. Og måltidet (4-retters middag til en 500-lapp) er oppriktig talt et av de beste måltidene jeg noen gang har spist! Dette var BRA!!

Takk, Hanne L
Anmeldt 20. april 2018 via mobile enheter

God service, hyggelig selskap og god mat. Hvis dere ikke liker rødt kjøtt, husk å gi beskjed om dette!

Takk, eirikn0rway

Reisende som så på Forrettabarinn, så også på

Reykjavík, Capital Region

Har du vært i Forrettabarinn? Del dine erfaringer!