“Frábær matur”

Kjøkken: Sjømat, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 6. november 2018

Vorum 10 manna hópur og fengum frábæra þjónustu. Allir í hópnum voru mjög ánægðir með matinn sem var mjög fjlbreyttur í hópnum. Mæli með humarsúpunni. Fer klarlega aftur.

2  Takk, Svava Margrét I

Anmeldt 26. juni 2018 via mobile enheter

Vi spiste «Smokey bay» to ganger. Nydelig mat med stor variasjon. Betjeningen er observant og imøtekommende. Et sted med sjarm!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, annikenl1988
Anmeldt 26. mai 2018 via mobile enheter

Fantastisk hyggelig sted, med god atmosfære. Vi gikk for 4 retters meny som absolutt var verdt hver eneste krone.

Laks
Carpaccio
Lam
Ost (istedenfor Creme brulee)

Veldig hyggelig servitør, trakk det hele opp. Kommer absolutt tilbake hit. Eneste jeg savnet var kanskje en anbefalt set drikke-meny til maten :)

Både sted for å ta seg en drink eller spise en lekker meny.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, 676mathildea
Anmeldt 26. mai 2018 via mobile enheter

Vi gikk for en 4-retters meny. God sammensetning av smaker i alle rettene og fin størrelse på porsjonene.

Til 6500isk var det absolutt verdt prisen!

Anbefales

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, Henrik Flo L
Anmeldt 22. april 2018 via mobile enheter

Anbefales på det sterkeste!! En avslappet og behagelig atmosfære, med ypperlig støynivå. Man møtes i døra av hyggelig kelnere som innfrir gjennom hele måltidet. Og måltidet (4-retters middag til en 500-lapp) er oppriktig talt et av de beste måltidene jeg noen gang har spist! Dette var BRA!!

Dato for besøk: april 2018
Takk, hanneglem

Reisende som så på Forrettabarinn, så også på

Reykjavík, Capital Region
Reykjavík, Capital Region

Har du vært i Forrettabarinn? Del dine erfaringer!