Hopp-på-hopp-av-tur med City Sightseeing i Reykjavik

fra
USD 37,61
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Hallgrimskirkja på
Anmeldt 27. januar 2019

Flott kirke. Mektig orgel. Fin døpefont. Koster 1000 ISK å ta heisen opp til toppen der en vil se hele Reykjavik.

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, Kim_Ant1971
Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Bygget ligger fint plassert på en liten høyde ikke langt fra sentrum, eller i utkanten av sentrum. Arkitekturen er uvanlig og bygget skiller seg ut. Vi fikk med oss en liten orgelkonsert sammen med mange andre turister. Vi tok også heisen opp i tårnet for å se utsikten. På en klar dag ser man langt i alle retninger.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, NinaL_11
Anmeldt 17. oktober 2018

Þessi kirkja er mjög falleg. Hún er hönnuð af íslendingi.Það er gaman að fara upp í lyftunni og skoða útsýnið.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Einar Ó
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Absolutt en av de mere spesielle kirkene jeg har sett i mitt liv. Anbefaler å ta turen innom, uansett om du er interessert i kirker/arkitektur eller ikke. Imponerende orgel og ikke minst orgelspill!!

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, 235ingae
Anmeldt 2. oktober 2018

Fantastisk opplevelse. Et digert orgel der klaviaturet befant seg på gulvet i kirkerommet og pipene oppe på galleriet. Fikk dessverre ikke oppleve lyden. Et minus var en god del støy fra utvendig vedlikehold.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, Jens L