“Pausestopp”

Ostabudin
Vurdert som nr. 11 av 565 Restauranter i Reykjavík
Kjøkken: Sjømat
Anmeldt 28. oktober 2017 via mobile enheter

Super service, lun og rolig atmosfære. Godt utvalg av øl. Vi hadde en liten stopp som gjorde det perfekt for en rask pause

Takk, Magnus S

Anmeldt 20. september 2017 via mobile enheter

Meget god mat. Forrett med mye god ost med tilbehør. Svært god hovedrett med fisk. Vi spiste rødspette og torsk. Store posjoner med god mat. Hyggelig betjening

Takk, Martin S
Anmeldt 12. mai 2017

Du får mat som garantert blir godt likt. Her kommer vi tilbake snarest! Koselig atmosfære og hyggelig og kjapp service

Takk, Andre H
Anmeldt 21. april 2017 via mobile enheter

Í hádeginu brá ég mér hér inn, trúi því hver sem vill, og fékk mér fisk dagsins en það var Hlýri.

Ljómandi matur í huggulegu og hreinu umhverfi og fyrirtaks þjóusta

Takk, Sjonni
Anmeldt 10. april 2017 via mobile enheter

Gikk for fiskesuppe, den var helt ok. Burde sikkert valgt ost/plante på et slikt sted. Ingen av de andre i reisefølge t gjøre at stedet levde opp til forventningene.
Og service, trivelige lokaler og mat midt på treet..

Takk, Eline H

Reisende som så på Ostabudin, så også på

Reykjavík, Capital Region

Har du vært i Ostabudin? Del dine erfaringer!