Ulike måter å oppleve Safari Quads på
Anmeldt 5. juni 2019

Veldig kjekt å kjøre ATV men det var lite utfordrende. Vi booket ATV med plass til to i en 2-timers tur. Guiden var veldig hyggelig og tok godt vare på oss. Vi kjørte opp på to fjelltopper hvor utsikten var helt magisk. Jeg vil helt klart anbefale alle å gjøre dette når de er i Reykjavik. De har også en 1-timers tur men jeg ville helt klart valgt 2-timers turen da man får sett litt mer.

Dato for opplevelse: mai 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne attraksjonen
1  Takk, siljeo853
Safari_Quads, Manager på Safari Quads, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2019

Dear Silje,

We are so glad to hear that you had a great time with us and thank you for taking the time to write a nice review :)

All the best,

The Safari Quads Team

Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Perfekt kjærestetur! Vi valgte å kombinere ATV og Golden Circle. Skikkelig artig å kjøre ATV, må absolutt oppleves. En veldig god start på en ellers lang og god sightseeingtur med buss. Veldig hyggelige guider som forklarte bra, passet på oss og tilbød seg å ta bilder av oss med kjempefin utsikt bak. Takk til Thor og Dani!

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, elfithelifesaver
Safari_Quads, Manager på Safari Quads, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2018

Dear Elfithelifesaver,

Thank you so much for writing a review for us and we are glad to hear you had a blast on our combo tour :)

Best regards,

Safari Quads

Anmeldt 16. september 2017 via mobile enheter

Vi kom uanmeldt og fikk lov å henge på gruppen på åtte med to guider ( Tom og Daniel) være var ikke det beste men vi fikk drakter og regntøy ikke dårlig vær bare dårlige klær.
Vi hadde en tre timers tur
Kjørte på asfalt , grus , lava ,kampestein og elver knall kick
Kjørte lang inn i fjellet og over elver og stokk og stein.
Ikke den beste sikten med et spennene terreng og natur.
På tilbakeveien kjørte vi opp på en topp så vi kunne se utover Reykjavik
Vi takker for en fantstisk tur i godt selskap og flinke guider
Kan anbefales på det beste

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, sisselpettersonf
Safari_Quads, Sales på Safari Quads, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2017

Dear Sissel,

Thank you for the review,

Yes, sure! sometimes the weather gods are not on our side ;)

We know how important it is to gear up for all weather circumstances, thats why we use the 66degrees north gear. Only the best for our guest.

Ill pass this on to Toni & Daniel. :)

kind regards,

Safari Quads

Anmeldt 9. juli 2017 via mobile enheter

Vi hadde en meget bra opplevelse. Litt trøbbel med bestillingen men dette løste betjeningen på stedet og vi fikk med oss en buggy som vi trengte. Svært hyggelig guide, bra tempo og en flott naturopplevelse! Anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, 264olel
Anmeldt 9. mai 2017

Vi var en gjeng på 4 som var heldige og fikk en guide for oss selv. Vi tok 3-timers turen (anbefales) som tok oss gjennom masse røft terreng og opp på 2 topper, i tillegg til flere elvekryssinger. Guiden vår (Tor/Thor), er en svært hyggelig kar som ser ann kunnskapsnivået på gruppen og justerer hastighet og vanskelighetsnivå deretter. Så lenge man følger de ganske enkle reglene, så får man en utfordrende og kjempefin tur.

Man får utlevert alt man trenger av utstyr, unntatt sko, så det anbefales å bruke noe som er litt robust og vanntett (feks fjellstøvler).

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, martinbordvik
Anmeldt 17. januar 2017 via mobile enheter

Alle tiders ATV-tur. Og et snøvær som reduserte sikten endel fikk vi også med på kjøpet. Og med en fantastisk guide ved navn Kristian. Som forsikret seg hele turen at alle deltagerne hadde det bra. Og da en av deltagerne ble en smule engstelig, fikk vedkommende tilbud å bli hentet.
Så å få Kristian som guide var helt topp.

Dato for opplevelse: desember 2016
Takk, ingunnl2013