“Fantastisk mat”

Kjøkken: Europeisk, Sjømat, Steakhouse, Skandinavisk
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 20 november 2016 via mobile enheter

Vi spiste kjøttsuppe til forrett. Torsk og biff til hovedrett. Brownie til dessert. Alt sammen med god pale ale øl og en fin rød vin fra new Sealand.
Hyggelig betjening. Lite sjarmerende lokale. Her kan man virkelig nyte en rolig og god atmosfære. Anbefales på det sterkeste, for en over snittet bra matopplevelse. Andre gjester var også svært fornøyd med maten når vi var der
Prisnivået er høyt som over alt ellers i Reykjavik, dessverre. Men verd opplevelsen.

Takk, borrebever
Þorsteinn G, Owner på Old Iceland Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5 desember 2016

Dear guest

Thank you so much for this great review of Old Iceland restaurant. We are so glad you liked our food and service so much.

Always welcome back to Old Iceland restaurant

Skriv en anmeldelse
Det er nyere anmeldelser for Old Iceland Restaurant
Se de nyligste anmeldelsene

Anmeldt 28 juli 2016 via mobile enheter

Vi spiste fish of the day og fikk servert noe av det beste jeg har smakt! Sjø ørret med en deilig saus laget på torskekraft. Servicen var det heller ikke noe å si på! Helt topp, gå hit, du vil ikke angre!

Takk, TomErikOksnes
Þorsteinn G, Owner på Old Iceland Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11 september 2016

Thank you very much for taking the time to write this review, it's greatly appreciated.

Anmeldt 15 mai 2016 via mobile enheter

Ramlet helt tilfeldig innom da det eneste jeg ønsket meg til lunsj var fiskesuppe og et glass hvitvin.
Brødet var nydelig, suppen fortreffelig og trøffelsmøret helt vidunderlig.
Hyggelig service og trivelig lokale.

Takk, Gunnar N

Thank you so much for the kind words, we appreciate it a whole lot.
We're very glad you think so highly of us.

Anmeldt 3 mai 2016 via mobile enheter

Við fórum hér hjónin á þriðjudegi í byrjun maí um klukkan18:30. Staðurinn var fullur og við einu íslendingarnir. Ég fékk mér löngu sem bær og var hún að öllu leiti frábær. þjónustan var lipur og góð. Að lokum vil ég geta þess að andrúmsloftið var ágætt og hljóðvist góð.

Takk, Sigurjón E
Halldór G, Owner på Old Iceland Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17 mai 2016

Takk kærlega fyrir þessu hlýju orð um okkur. Við kunnum virkilega vel að meta það. Veri þið ávalt velkomin aftur!

Anmeldt 26 mars 2016

Hyggelig sted, oppmerksomme og kunnskapsrike servitører og ikke minst god og delikat mat av ferske råvarer. Anbefaler fisk, alltid et sikkerstikk på Island.

Takk, Eimund F

Thank you for the nice words, always welcome back :)

Reisende som så på Old Iceland Restaurant, så også på

Reykjavík, Capital Region

Har du vært i Old Iceland Restaurant? Del dine erfaringer!