“Nydelig mat og svært god service”
Anmeldelse av Old Iceland Restaurant

Old Iceland Restaurant
Vurdert som nr. 8 av 609 Restauranter i Reykjavík
Kjøkken: Europeisk, Sjømat, Steakhouse, Skandinavisk
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Frokost, Reservater
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Frokost, Reservater
Anmeldt 3. september 2019 via mobile enheter

Maten smakte nydelig og var delikat anrettet.
Vi fikk svært god service av hyggelige og kunnskapsrike ansatte.
Vi kommer gjerne tilbake!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 386hannem

Anmeldt 25. juli 2019 via mobile enheter

Vi spiste kamskjell, lam og oksekjake. Maten scorer 12 av 10 mulige poeng. De langtidskokte oksekjakene var så møre at kniv var overflødig. God service og god vin toppet et perfekt måltid. PS. Hvis du må vente litt for å få bord bør du gjøre det. Dette er verdt å vente på.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Lasse G
Anmeldt 13. mai 2019 via mobile enheter

Vi var å besøkte tre bedre restauranter i Reykjavik, Dill, Forrettbarinn og denne. Dill er spesielt og bra. Men vi ble veldig imponert over maten på denne restauranten. Undertegnede hadde laks til forrett, lange til hovedrett og en sjokoladebunn med is og bær til dessert. Foretten var veldig god, laksen formelig smeltet på tunga og i kombinasjon med god saus, rogn som poppet var det bare nydelig. Det samme kan en si om hovedretten, servert med nydelig saus og grønnsaker. Her var det noe sprøtt, fisken var nydelig tilberedt og smakte fantastisk. Å avslutte med en deilig dessert var bare toppen. Vi valgte en chilensk vin som var god. To av følge spiste torsk, pgså denne var nydelig og i følge jentene noe av den beste fisken de har spist. Den siste av oss sposte kjøtt som også var meget bra. Dette er et sted som må besøkes og hadde vi ikke allerede hatt våre reservasjoner hadde vi kommet en gang til. Glemte å si at kelnerene var meget hyggelige

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, 464geirf
Anmeldt 23. april 2019 via mobile enheter

Her spiste vi oksekjaker. Av de fem gode middagene vi spiste i Reykjavik var dette den aller beste. Prisene var moderate. Kommer tilbake hit hvis vi drar til Island igjen.

Dato for besøk: april 2019
Takk, sandvikweb
Anmeldt 21. februar 2019 via mobile enheter

Har lest anmeldelsen og måtte prøve. Bleabsolutt ikke skuffet. Kamskjell til forrett og torsk til hovedrett innfridde så absolutt. Betjening var oppmerksom og veldig hyggelig. Koselig sted som jeg virkelig kan anbefale.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, silkeh763

Reisende som så på Old Iceland Restaurant, så også på

Reykjavík, Capital Region

Har du vært i Old Iceland Restaurant? Del dine erfaringer!