13 personer ser på dette hotellet
Vio.com
travelup.comUSD 249
Prestigia.comUSD 265
Anmeldt 20. april 2017 via mobile enheter

Anbefaler hotellet til andre. Sentral beliggenhet. Flotte restauranter like ved. Handlegata 5min unna.
Rene og fine rom. Eneste minus i margen er happy hr (17-19) ikke gjelder for alkoholfrie drinker.

Dato for oppholdet: april 2017
Reisetype: Reiste alene
Takk, 528steinb
Anmeldt 19. desember 2016

Et trivelig hotel, med super beliggenhet i Reykjavik sentrum, nær gågata med enormt utvalg av restauranter og barer, og gåavstand til shopping- delen av samme. Gammelt utenpå og moderne inni. Bra rom, og god frokost. Anbefales

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, Runar N
Anmeldt 29. september 2016

Vi var en gruppe på 20 personer som bodde her onsdag til lørdag, dvs 3 netter. Rommene var romslig og fine/rene. Jeg som jobbe i 2.ets opplevde noe støy fra baren under. Frokostsalen var for liten til hotellet, og den ene dagen spesielt var det fullstendig kaos.

Romtips: Høyere etasjer anbefales
Dato for oppholdet: september 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, 130janner
Anmeldt 27. februar 2016

Hotek Reykjavik Centrum er et flott hotell med flotte rom, nydelig frokost med pub og en kjempebra beliggenhet.De har masse tilbud på aktiviteter i området. Frokosten er veldig tiltalende og det samme er rom, bad og senger.

Dato for oppholdet: februar 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Terje1
Anmeldt 16. desember 2015 via mobile enheter

Fint hotell i gangavstand til det meste i sentrum. Fine rom og god standard, egen pub og restaurant er et pluss. Hyggelig betjening som gjorde sitt til at det ble et trivelig opphold. Frokosten var god, ikke overfylt men inneholdt det man kan forvente.

Dato for oppholdet: desember 2015
Takk, kolbj_rnl966