Jan M H
Bærum, Norge
3,0 av 5 boblerAnmeldt 5. nov. 2018via mobile enheter
Dato for oppholdet: oktober 2018
Ambassador816338, Front officeRadisson Blu 1919 Hotel, Reykjavik, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 9. nov. 2018
Dear Jan,
Thank you for your review, we are glad to hear you enjoyed your stay and we appreciate the feedback that will help us improve our operations in the future.
We hope to welcome you back at some point in the near future.
Best regards.
    kr 2 543
1.7 km fra Radisson Blu 1919 Hotel, Reykjavik
Se flere hoteller i Reykjavík
Anmeldt 2. juni 2017 via mobile enheter

Vi reiser verden rundt på jobb og privat. Vi bestilte "deluxe" rom for ekstra nytelse. Rommet er så langt fra deluxe man kan komme, og overpriset! Deluxe inkluderer IKKE frokost! Seriøst?
I tillegg så ødela resepsjons medarbeider våre sightseeing bookinger. Først booket han inn flere produkter enn vi ba om, og fakturerte det. Vi stå så og ventet på bussen i 30 min, og ser da han har også bestilt på feil dato.
Ingen buss og ingen Island opplevelse.

Og når vi reklamerer, så må vi sende mail og søke!!! Altfor dårlig. Skal aldri bo her eller anbefale dette hotellet til noen!

Må desverre bo her i 2 dager til.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, Peter S
Marc E, General Manager på Radisson Blu 1919 Hotel, Reykjavik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juni 2017

Kjære Peter S,

Takk for at du sendte innlegget.
Vennligst la meg for første gang be om unnskyldning for din erfaring.
Som jeg verdsetter deg som gjest veldig og ønsker å finne asolution som passer deg, vil jeg gjerne kontakte meg selv på marc.eberhard@radissonblu.com for å diskutere det videre.

Med vennlig hilsen

Marc Eberhard

Anmeldt 4. april 2016

Dato for oppholdet: april 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu Hotels
RadissonBlu1919, Director of Sales på Radisson Blu 1919 Hotel, Reykjavik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. april 2016

Anmeldt 29. februar 2016 via mobile enheter

Etter ei ukes opphold på 1919, skulle jeg ønske jeg satt igjen med bedre hotellopplevelse etter hva vi måtte betale for oppholdet.
Positive tilbakemeldinger: God servise fra hotellets ansatte. Bra frokost. Fint rom. Kjempe(!) sentralt.
Negative tilbakemeldinger: dårlig opplysning ang hotellets parkeringsfasiliteter. Lite viste vi at det hotellet hadde å tilby av parkering var en offentlig parkering rett over gata ca 100kr per døgn.
Dårlig lydisolering mellom hotellromma.
Vi bodde på et rom (231) som hadde vindu inn mot ansattes inngang, ble ofte vekket tidlig om morningen om at ansatte hev søppel eller frakta ting til og fra hotellet(ca 0530-0800) Samtidig hadde de ansatte røykepausene sine her og med min sensitive gravidnese våknet jeg opp på nattestid og tidlig om morningen over sigarettlukt.

Takk, 531signef
Marc E, General Manager på Radisson Blu 1919 Hotel, Reykjavik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. mars 2016

Dear Signe F,

Thank you posting your review.

It is disappointing that we could not meet all your expectations on your last stay.
Please let us know your preferences as well as your parking requirements in advance of your next stay to enable us to accommodate to your needs.
We would love to welcome you back to the 1919 to allow to show case that we can meet or even exceed your expectations.

With very kind regards

Marc Eberhard and the 1919 team

Anmeldt 23. februar 2016

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu Hotels
Marc E, General Manager på Radisson Blu 1919 Hotel, Reykjavik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. februar 2016

Anmeldt 22. februar 2016

Ankom Reykjavik og Radisson Blu 1919 lang ventetid for innsjekking.
Hadde bestilt juniorsuite.
Definisjonen på en suite har nok endret seg, dette var ett stort dobbeltrom, verken mer eller mindre.
Renhold så som så.
TV ca. 20 tommer.
Slitent og dårlig bad med flere ødelagte fliser.
Slitt parkett.

1  Takk, Jan N
Marc E, General Manager på Radisson Blu 1919 Hotel, Reykjavik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. februar 2016

Dear Jan N,

Thank you posting your review.

It is disappointing to hear that we could not meet your expectations on your recent stay. Thank you for your constructive feedback as it will help to improve future experiences.

Whenever your travels bring you back to Reykjavik we would live to welcome you back and show you that we can meet or even exceed your expectations.

With very kind regards

Marc Eberhard and the 1919 team