Anmeldt 5. april 2016

Beliggenhet, beliggenhet, beliggenhet
Får 3 stjerner av meg kun pga beliggenhet. Rommene er små, dusjene er veldig små. Det var ikke varme i gulv på bad og rommene stod uten varme ved ankomst. Ingen ventilasjon, kun vindu som kan åpnes, det ble fort dårlig luft inne på rommet om natten da vi hadde gardinene for vinduet for å få rommet mørkt nok. Frokost med meget begrenset utvalg og en helt ok lobbybar. Veldig slitt hotel, du ser det ikke i lobbyen ettersom denne er oppusset, men rommene er så absolutt ikke oppusset. Vær obs på lukten av vannet på Island, følte oss ikke akkurat rene etter en dusj... Bra wifi overalt!

Romtips: Hadde rom 310, var vendt mot bakgate og endel støy fra de ansatte grytidlig om morgenen...
  • Opphold: april 2016, reiste på forretningsreise
Takk, Gjøran S
Anmeldt 5. februar 2016

Hotellet var slitt, resepsjonen trang og betjeningen sånn passe fornøyde. Hotellet bærer preg av dårlig vedlikehold, og frokost salen var i kjeller. Det var tomt for juice, kaffe og flere slags pålegg de to frokostene vi spiste der. Hotellet virket fullt, det var aldri noe xtra fra de i resepsjonen. En islending anbefalte at om vi kom tilbake, burde vi ikke velge midt i sentrum. Ba skriftlig om rom til bakgård før avreise grunnet bråk fra gata, men fikk rom mot gata allikevel.

Island er dyrere en Norge, og det fremstår som om det er om å gjøre å få betaling i alle sammenehenger, det går utapå det å gi service. Blå lagune var en opplevelse, men det skulle bare mangle til den prisen - en skikkelig turistfelle.

Om vi skal gi råd til kjente, hvor de bør dra på tur - så vil vi anbefale en destinasjon sør eller østover - og ikke til Island. Det var ikke vår favoritt på noen måte, egentlig litt trist for vi hadde store forventninger men de ble dessverre ikke innfridd.

Romtips: Få rom mot bakgård, ellers får du ikke sove grunnet musikk og bilstøy hele natta
  • Opphold: januar 2016, reiste som et par
1  Takk, Kainsi
Anmeldt 26. januar 2016 via mobile enheter

Pene, ryddige og rene rom. Noe begrenset utvalg til frokost og en heis som lever sitt eget liv. Ikke trappegang tilgjengelig for dem som liker å gå. Stor mangel er at det ikke er treningsrom på hotellet og at det kreves €25 for tilgang på nabohotellet, Centerhotels Thingholt. Det bør være på plass i dette hotellsjiktet.

Opphold: januar 2016, reiste på forretningsreise
Takk, Svennisen
Anmeldt 9. oktober 2015

Hotellet ligger flott til for den som vil utforske Reykjavik sentrum.
Hotellet har greie rom og hyggelig betjening. En del oppgradering på gikk under mitt besøk. En del støy om natten på de rom som ligger ut mot torvet. Frokost salen var under bakken og noe enkel men maten var grei.

Romtips: Rom mot baksiden for å unngå natte støy.
  • Opphold: oktober 2015, reiste med venner
Takk, Ingjald2013
Anmeldt 26. juli 2015

Hotellet ligger midt i sentrum. Stort hotell med mange gjester. Rommet i 8 etasje i den nye delen var stort og lyst. Frokosten var i kjelleren i et trist rom men den var svært god.
Det var ofte store køer i resepsjonen men betjeningen var svært hyggelige og hjelpsomme selv om det var travelt.
Rommet hadde ikke aircondition så det ble svært varmt når solen hadde stått på en hel dag. Vi måtte åpne vindu og dør for å få litt gjennomtrekk.

Romtips: Prøv å få et rom høyt oppe
  • Opphold: juni 2015, reiste som et par
Takk, AnneKSB