Anmeldt 29. juni 2016

Beliggenheten er sentral i Reykjavik - positivt med henblikk på tilgjengelighet - negativt i forhold til et sentralt torg som er samlingspunkt for støyende ungdom gjennom hele natta. Rommene er slitt og renhold av dusjvegger kunne vært bedre. Frokosten er god men det er kapasitetsproblemer ved fullt belegg. Resepsjonsområdet kunne hatt godt av en refreshing. Slitte tepper i trappene. Uten en jennomgående opp-pussing vil de få en nedtur. Savnet luftkondisjonering når en ikke kunne åpne vinduet om natta på grunn av støy.

Romtips: Fredelig etasje/plassering - ikke mot hovedgata.
  • Opphold: juni 2016, reiste med venner
Takk, Sivert G
Anmeldt 18. mai 2016

I samband med arbeid har jeg hatt gleden av å bo på Center Hotels Plaza noen dager. Hotellet har med sin beliggenhet en perfekt gå- avstand til byens opplevelser.

Vi ble møt av hyggelige resepsjonister og fikk rom som var romslige, rene og inneholdt det du trenger for et godt oppehold. En av kollegane ønsket å bytte rom da det opplevdes som for kaldt fra gulvet, ble dette ordnet uten noen problemer, bare noen kroner i tillegg. Senere samme dag ønsket jeg å benytte Spa facilitetene som reklameres på i Center Hotels, men dessverre var det ikke på dette Center Hotellet. Hadde jeg vist det ved booking, kan det nok være at jeg hadde valgt ett av de andre hotellene. Utsiken fra mitt rom var upåklagelig. Fin utsikt over byen, verre var det da med en anne kollega som fikk utsiken i 2. etasje rett i en murvegg.

Hur som helst, når vi ba om hjelp fra resepsjonen til å booke restaurant for kvelden var dette gjort i en fei. Flott tilnærming til gjestene og fin service.

Frokosten i svært hyggelige og romslige lokaler er har et godt sortiment og de har godt og ferskt brød. Enjoy!

• Opphold: mai 2016, reiste på forretningsreise
Takk, RAF_Roger
Anmeldt 18. mai 2016 via mobile enheter

Veldig bra beliggenhet midt i sentrum, fine rom som holder høy standard, god frokost og hyggelig/hjelpsomme ansatte som fikset alt fra leiebil til inngang i Den blå lagune. Bor gjerne her igjen neste gang jeg besøker Reykjavik. Anbefales

Opphold: mai 2016, reiste som et par
Takk, Håvard R
Anmeldt 18. april 2016

Perfekt beliggenhet med kort vei til byen kafeer restauranter og shopingområder. Hotellet under oppussing. Pene rom i den oppussede delen mer slitt og gammeldags for de rom som står for tur. God frokost og rask påfylling når det manglet ting! Ting som ikke funket (pga oppussinga?) ble raskt fikset! (Heis - TV)
Be om et oppusset rom

Romtips: Rom mot byen kan medføre mye støy! Be om et oppusset rom
  • Opphold: april 2016, reiste på forretningsreise
1  Takk, HansHBj
Anmeldt 5. april 2016

Beliggenhet, beliggenhet, beliggenhet
Får 3 stjerner av meg kun pga beliggenhet. Rommene er små, dusjene er veldig små. Det var ikke varme i gulv på bad og rommene stod uten varme ved ankomst. Ingen ventilasjon, kun vindu som kan åpnes, det ble fort dårlig luft inne på rommet om natten da vi hadde gardinene for vinduet for å få rommet mørkt nok. Frokost med meget begrenset utvalg og en helt ok lobbybar. Veldig slitt hotel, du ser det ikke i lobbyen ettersom denne er oppusset, men rommene er så absolutt ikke oppusset. Vær obs på lukten av vannet på Island, følte oss ikke akkurat rene etter en dusj... Bra wifi overalt!

Romtips: Hadde rom 310, var vendt mot bakgate og endel støy fra de ansatte grytidlig om morgenen...
  • Opphold: april 2016, reiste på forretningsreise
Takk, Gjøran S