Anmeldt 9. desember 2016 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet midt i sentrum, men deretter skuffer hotellet med små rom som trenger oppussing og til dels klaustrofobiske ganger. Dusj garnityret på mitt rom var enten løst eller dårlig festet. Bra frokost i stor frokostsal.

Opphold: desember 2016, reiste på forretningsreise
Takk, Frank R
Anmeldt 15. september 2016 via mobile enheter

Hotellet har utmerket beliggenhet med tanke på kort avstand til severdigheter og spisesteder i Reykjavik.Fikk rom i den eldste delen av hotellet.Rom,bad og ganger bar preg av å være noe nedslitt.Be derfor om rom i den nye fløyen dersom det er aktuelt å bestille rom på dette hotellet.

Opphold: august 2016
1  Takk, Arne S
Anmeldt 29. juni 2016

Beliggenheten er sentral i Reykjavik - positivt med henblikk på tilgjengelighet - negativt i forhold til et sentralt torg som er samlingspunkt for støyende ungdom gjennom hele natta. Rommene er slitt og renhold av dusjvegger kunne vært bedre. Frokosten er god men det er kapasitetsproblemer ved fullt belegg. Resepsjonsområdet kunne hatt godt av en refreshing. Slitte tepper i trappene. Uten en jennomgående opp-pussing vil de få en nedtur. Savnet luftkondisjonering når en ikke kunne åpne vinduet om natta på grunn av støy.

Romtips: Fredelig etasje/plassering - ikke mot hovedgata.
  • Opphold: juni 2016, reiste med venner
Takk, Sivert G
Anmeldt 18. mai 2016

I samband med arbeid har jeg hatt gleden av å bo på Center Hotels Plaza noen dager. Hotellet har med sin beliggenhet en perfekt gå- avstand til byens opplevelser.

Vi ble møt av hyggelige resepsjonister og fikk rom som var romslige, rene og inneholdt det du trenger for et godt oppehold. En av kollegane ønsket å bytte rom da det opplevdes som for kaldt fra gulvet, ble dette ordnet uten noen problemer, bare noen kroner i tillegg. Senere samme dag ønsket jeg å benytte Spa facilitetene som reklameres på i Center Hotels, men dessverre var det ikke på dette Center Hotellet. Hadde jeg vist det ved booking, kan det nok være at jeg hadde valgt ett av de andre hotellene. Utsiken fra mitt rom var upåklagelig. Fin utsikt over byen, verre var det da med en anne kollega som fikk utsiken i 2. etasje rett i en murvegg.

Hur som helst, når vi ba om hjelp fra resepsjonen til å booke restaurant for kvelden var dette gjort i en fei. Flott tilnærming til gjestene og fin service.

Frokosten i svært hyggelige og romslige lokaler er har et godt sortiment og de har godt og ferskt brød. Enjoy!

• Opphold: mai 2016, reiste på forretningsreise
Takk, RAF_Roger
Anmeldt 18. mai 2016 via mobile enheter

Veldig bra beliggenhet midt i sentrum, fine rom som holder høy standard, god frokost og hyggelig/hjelpsomme ansatte som fikset alt fra leiebil til inngang i Den blå lagune. Bor gjerne her igjen neste gang jeg besøker Reykjavik. Anbefales

Opphold: mai 2016, reiste som et par
Takk, Håvard R