Ágústa Hulda Á
1.1 km fra Center Hotels Plaza
Bar/lounge
Se flere hoteller i Reykjavík
Anmeldt 18. september 2017

Vi bestilte superior rom, men det var ikke det vi fikk. På badet var det mugg/ råte. Vi klaget men fikk beskjed at det var dette vi hadde bestilt. Vi ba om å få se et vanlig dobbeltrom og dette var bedre enn det vi hadde fått, så etter mye diskusjon så fikk vi 4 slike rom. Dette er et hotell jeg ikke vil anbefale til noen andre. Ønsker du å få litt søvn mens du er i Reykjavik så anbefaler jeg å ta med sov i ro. Noe positivt var det og det var beliggenheten, god frokost og gode senger.

Dato for oppholdet: september 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, lenste2017
Anmeldt 23. februar 2017

Verið hér áður, allt í fínu standi. En fékk nú herbergi númer 366 sem hlýtur að koma sterkt til greina sem versta hótelherbergi í Reykjavík. Hitastigið var við frostmark þegar ég kom inn í herbergið, en það lagaðist á nokkrum klukkustundum. Hitt lagaðist ekki, en það var að herbergið er undir súð og ég neyddist til að ganga um beygður og boginn til að komast í rúmmið og á salernið. Velti því fyrir mér hvort þetta sé yfirhöfuð löglegt? Kannski fyrir gesti sem eru 1,20 og undir. Annað var svo sem í lagi, staðsetningin frábær, þjónustan prýðileg og morgunmaturinn ok. En herbergið gersamlega glatað. Takk fyrir túkall.

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, hraholm
Anmeldt 11. desember 2016

Hotellet ligger meget sentralt og prisnivået var billigst i sentrum også rimelig i forhold til en rekke andre hoteller i Reykjavik. Med kort avstand har du en rekke gode spisesteder og barer like i nærheten og hovedgaten ligger også like ved.

Tidvis mye kø i resepsjonen men hotellet var fullbooket. Rommet var forholdsvis lite og holder grei standard, sengene er gode, men bærer preg av slitasje. Var også lytt i mellom etasjene (rommet ovenpå)

God frokost med rikelige sitteplasser og i likhet med resten av hotellets felles-fasiliteter er det generell god standard også her.

Romtips: Unngå 1. etasje og da især vindu mot resepsjon/bakgård.
Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, EirikJN
Anmeldt 9. desember 2016 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet midt i sentrum, men deretter skuffer hotellet med små rom som trenger oppussing og til dels klaustrofobiske ganger. Dusj garnityret på mitt rom var enten løst eller dårlig festet. Bra frokost i stor frokostsal.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, frankrU8239MT
Anmeldt 15. september 2016 via mobile enheter

Hotellet har utmerket beliggenhet med tanke på kort avstand til severdigheter og spisesteder i Reykjavik.Fikk rom i den eldste delen av hotellet.Rom,bad og ganger bar preg av å være noe nedslitt.Be derfor om rom i den nye fløyen dersom det er aktuelt å bestille rom på dette hotellet.

Dato for oppholdet: august 2016
1  Takk, Arne S