5 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 03.02.23
Agoda.com
Lol.travelUSD 316
Anmeldt 18. september 2017

Vi bestilte superior rom, men det var ikke det vi fikk. På badet var det mugg/ råte. Vi klaget men fikk beskjed at det var dette vi hadde bestilt. Vi ba om å få se et vanlig dobbeltrom og dette var bedre enn det vi hadde fått, så etter mye diskusjon så fikk vi 4 slike rom. Dette er et hotell jeg ikke vil anbefale til noen andre. Ønsker du å få litt søvn mens du er i Reykjavik så anbefaler jeg å ta med sov i ro. Noe positivt var det og det var beliggenheten, god frokost og gode senger.

Dato for oppholdet: september 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, lenste2017
Anmeldt 23. februar 2017

Verið hér áður, allt í fínu standi. En fékk nú herbergi númer 366 sem hlýtur að koma sterkt til greina sem versta hótelherbergi í Reykjavík. Hitastigið var við frostmark þegar ég kom inn í herbergið, en það lagaðist á nokkrum klukkustundum. Hitt lagaðist ekki, en það var að herbergið er undir súð og ég neyddist til að ganga um beygður og boginn til að komast í rúmmið og á salernið. Velti því fyrir mér hvort þetta sé yfirhöfuð löglegt? Kannski fyrir gesti sem eru 1,20 og undir. Annað var svo sem í lagi, staðsetningin frábær, þjónustan prýðileg og morgunmaturinn ok. En herbergið gersamlega glatað. Takk fyrir túkall.

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, hraholm
Anmeldt 11. desember 2016

Hotellet ligger meget sentralt og prisnivået var billigst i sentrum også rimelig i forhold til en rekke andre hoteller i Reykjavik. Med kort avstand har du en rekke gode spisesteder og barer like i nærheten og hovedgaten ligger også like ved.

Tidvis mye kø i resepsjonen men hotellet var fullbooket. Rommet var forholdsvis lite og holder grei standard, sengene er gode, men bærer preg av slitasje. Var også lytt i mellom etasjene (rommet ovenpå)

God frokost med rikelige sitteplasser og i likhet med resten av hotellets felles-fasiliteter er det generell god standard også her.

Romtips: Unngå 1. etasje og da især vindu mot resepsjon/bakgård.
Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, EirikJN
Anmeldt 9. desember 2016 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet midt i sentrum, men deretter skuffer hotellet med små rom som trenger oppussing og til dels klaustrofobiske ganger. Dusj garnityret på mitt rom var enten løst eller dårlig festet. Bra frokost i stor frokostsal.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, frankrU8239MT
Anmeldt 15. september 2016 via mobile enheter

Hotellet har utmerket beliggenhet med tanke på kort avstand til severdigheter og spisesteder i Reykjavik.Fikk rom i den eldste delen av hotellet.Rom,bad og ganger bar preg av å være noe nedslitt.Be derfor om rom i den nye fløyen dersom det er aktuelt å bestille rom på dette hotellet.

Dato for oppholdet: august 2016
1  Takk, Arne S