“Herlig sein lunsj”

Kjøkken: Delikatesser, Sjømat, Internasjonalt, Grill
God for: Barscene
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 9 august 2017 via mobile enheter

Havets frukter smakte nydelig!! Vi bad om ekstra brød. Spennende svart nybakt brød med godt grapefruktsmør. God service!

Takk, lilltorunnegidius
Skriv en anmeldelse
Det er nyere anmeldelser for Kol Restaurant
Se de nyligste anmeldelsene

Anmeldt 29 juli 2017 via mobile enheter

Vi startet med en aperitiff. Det er litt dyrt for aperitiffer, men så får du også noe som ikke serveres andre steder og er mer spennende.
Til middag valgte vi tasting menu med vinpakke. Også dette er koster, men er veldig godt. De serverer ulikt kjøtt, skalldyr og fisk med godt tilbehør. Vi spurte om de kunne inkludere lam i menyen, som ikke var noe problem. De serverte rettene med tradisjonelt tilbehør, men med noen nye tvister og ulike smaker uten at det gikk ut over helhet og naturlig smak.
Maten hintet til restaurantens navn som betyr "kull", men vi fikk ikke noe som var brent. Vinpakken innebar fem gode glass med ulike røde, hvite og dessertvin som passet maten godt. De var av det tørrere slag og passet bra.
God service og hyggelige servitører. God verdi for pengene sammenlignet med andre restauranter i samme klasse.

Takk, Øyvind S
Anmeldt 25 juni 2017 via mobile enheter

Truflunautalundin er það besta sem ég hef smakkað á veitingastað. Risotto var líka frábær forréttur. Takk fyrir mig.

Takk, Jón A
Anmeldt 22 april 2017

Jeg fatter ikke hvorfor denne restauranten har fått så gode anmeldelser? Vi gikk her fordi den lå nære der vi bodde og forventet oss noe helt greit, men dette var skuffende. Lammekjøtt med blåbær-polenta hørte spennende ut, men tenk på det, blåbærpolenta? Det var ikke godt. Menyen var ellers veldig streit og lite kreativ. Helt ordinært vinkart. Servicen var bra, men de overdrev litt, man trenger ikke å bli nærmest bukket inn på et såpass enkel sted.

Takk, gjest
Anmeldt 3 desember 2016 via mobile enheter

Fengum okkur jólamatseðil ásamt sérvöldu víni, fullt hús stiga. Frábær matur og virkilega góð þjónusta, Helga sem sá um okkur var algjörlega frábær. Gætum ekki mælt meira með þessum stað.

1  Takk, Thorir W

Reisende som så på Kol Restaurant, så også på

Reykjavík, Capital Region
Reykjavík, Capital Region

Har du vært i Kol Restaurant? Del dine erfaringer!