Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Reykjavík
Eksklusiv VIP-turstur
3 996 anmeldelser
Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Vi hadde en 2 timer lang tur med guide Sara som var en glimrende forteller. Vi fikk mye informasjon, og hun svarte oss på alt vi lurte på underveis. Vår 13-åring syntes også det var en flott opplevelse. Turen var gratis, du gav en valgfri donasjon til slutt, men ikke noe press. Anbefales. Fikk også mange nyttige tips, benyttet oss av flere av dem.
Tusen takk til Sara for en flott byvandring.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, toner267
Anmeldt 15. august 2018

Flott, innholdsrik, interaktiv, lærerik, underholdende og morsom tur på ca 2 timer med Eirikur, en kunnskapsrik og morsom guide! En generøs donasjon er på sin plass!

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Eirik Ø
Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Absolutt verdt å få med en skikkelig bytur til fots.
Byen har mye å by på for alle,
Ikke minst god mat og hyggelige vannhull. Fine butikker med lokalt håndarbeid og annet spesielt fra Island i tillegg til vanlig turistkrimskrams.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, 658lillian
Anmeldt 16. august 2017 via mobile enheter

Vi gikk til fots en hel dag, og byen er spennende og vennlig å gå i. Mange gode restauranter og kafeer og vennlige mennesker. Det har blitt veldig dyrt på Island, og særlig i Reykjavik.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, Chiwa2006
Anmeldt 25. oktober 2015

Vi ble med Martinn på en 2-timers byvandring i Reykjavik og storkoste oss. Til tross for iskald vind, trasket vi rundt med ca 15-20 andre turister fra hele verden på en kjempemorsom tur. Guiden Martinn var veldig god på å fortelle interessante historier om byens severdigheter og bygninger. Vi fikk høre den moderne islendingens syn på finanskrisen og hvordan islendinger spurte alvene til råds ved bygging av nye veier. Ta gjerne turen en av de første dagene du er i Reykjavik så får du kanskje tips til hva du kan gjøre senere. Turen er gratis, men Martinn er student og lever av tipsen han får. Anbefales!

Dato for opplevelse: april 2015
Takk, Cecilie B