“God, variert mat”

God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Frokost, Buffet, Reservasjoner
Omgivelser: Háaleiti
Anmeldt 16 juli 2016 via mobile enheter

Spiste her ved 2 anledninger. God service. Likte åpen kjøkkenløsning, da vi kunne se at de hadde full kontroll på "bakrommet". Mye forskjellig å velge mellom. Ble bestilt burger og lammeskank. Begge deler veldig godt. Masse grønnsaker, som jeg ofte savner ved norske restauranter. Trekker litt for at lokalet kunne vært mer stilfullt.

Takk, Kristin K
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 9 april 2016 via mobile enheter

Jeg spiste vegetarburger, og der var en av de beste burgerne jeg har spist, uansett type eller prisklasse. Dessuten tror jeg aldri jeg har fått maten så fort på noe annet spisested. Atmosfæren var som en klassisk amerikansk diner. Der var i det hele tatt en helt glimrende opplevelse.

Takk, ivergunvald
Anmeldt 31 mars 2016 via mobile enheter

Maten var helt grei, men det tok nesten en time fra vi bestilte til maten kom. Barna fikk maten først, og var ferdig å spise før vi voksne fikk vår mat. Dette gjorde måltidene til mer stress enn kos. Barna fikk tegnesaker, men var gjort alt som kunne gjøres der på den timen det tok før maten var klar.

Takk, Birthe V
Anmeldt 24 januar 2016 via mobile enheter

Familie på 2 voksne og 4 barn i alderen 10-16 år. Burgere til alle utenom to som valgte biff. Selv om vi bestilte medium + stekt på biffene, var de blodig og seig. Ganske uappetittlig egentlig. Burgere hent grei, ingen positive overraskelser. Atmosfære helt ok, men mange andre spisested i Reykjavik i samme prisleie overgår denne.

Takk, Lasse S
Anmeldt 31 mai 2015

Spiste ett par ganger, meget god mat. Fin betjening. Rask servering. Mye forskjellige retter å velge mellom.

Takk, 99BjornP

Reisende som så på Brasserie Askur, så også på

Reykjavík, Capital Region

Har du vært i Brasserie Askur? Del dine erfaringer!