“Uppáhaldið mitt.”

God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Buffet, Reservasjoner
Omgivelser: Háaleiti
Anmeldt 24. oktober 2017 via mobile enheter

Þetta er sá staður sem ég hef aldrei verið óánægð með.
Þú færð það sem þú borgar fyrir og steikarhlaðborðið er frábært.!!

Takk, Jenny G

Anmeldt 7. oktober 2017

Við fórum 12 saman og fegnum bæði frábæran mat og þjónustu. Þau bjóða upp á sunnudags hlaðborð sem við fórum á og var allur maturinn ótrúlega góður og vel fram borinn. Súpur, salat, nauta-, lamba-, go svínagjöt ásamt fiski og flottum forréttum. Mæli 100% með þessum stað fyrir minni hópa til að njóta saman og fá sér góðan mat.

Takk, Thorir T
Anmeldt 16. juli 2016 via mobile enheter

Spiste her ved 2 anledninger. God service. Likte åpen kjøkkenløsning, da vi kunne se at de hadde full kontroll på "bakrommet". Mye forskjellig å velge mellom. Ble bestilt burger og lammeskank. Begge deler veldig godt. Masse grønnsaker, som jeg ofte savner ved norske restauranter. Trekker litt for at lokalet kunne vært mer stilfullt.

Takk, Kristin K
Anmeldt 9. april 2016 via mobile enheter

Jeg spiste vegetarburger, og der var en av de beste burgerne jeg har spist, uansett type eller prisklasse. Dessuten tror jeg aldri jeg har fått maten så fort på noe annet spisested. Atmosfæren var som en klassisk amerikansk diner. Der var i det hele tatt en helt glimrende opplevelse.

Takk, ivergunvald
Anmeldt 31. mars 2016 via mobile enheter

Maten var helt grei, men det tok nesten en time fra vi bestilte til maten kom. Barna fikk maten først, og var ferdig å spise før vi voksne fikk vår mat. Dette gjorde måltidene til mer stress enn kos. Barna fikk tegnesaker, men var gjort alt som kunne gjøres der på den timen det tok før maten var klar.

Takk, Birthe V

Reisende som så på Brasserie Askur, så også på

Reykjavík, Capital Region

Har du vært i Brasserie Askur? Del dine erfaringer!