“God mat!!!!!”

Kjøkken: Sjømat
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Buffet, Reservasjoner
Anmeldt 12. mars 2018 via mobile enheter

Stor restaurant med flere etasjer midt i sentrum. Hyggelig personale. God mat!!! Spesielt desserten - sjokoladekule med is inni også lakris saus over. Nam!!
Dessverre trekker det at det er veldig høy lyd og bråk litt ned. Man måtte ofte skrike til hverandre.
Anbefales å komme hit for maten!!

Takk, Jenetur

Anmeldt 4. november 2017 via mobile enheter

Ikke fornøyd. Langt under pari. Vi hadde bestilt og betalt for en fellesmiddag i forbindelse med personaltur.
1. Maten kom seint, etter over en time venting.
2. Enkelte fikk kald mat.
3. Noen fikk VELDIG lite mat, andre MYE.
4. Stor forskjell på mengden i et glass rødvin fra person til person
5. Ulik mengde dessert til den enkelte også.
6. Kaffen glimret med ditt fravær. Den måtte vi til slutt spørre etter på tross av at der stod kaffekopp til alle.
7. Er dere mange styr i alle fall unna. Det taklet ikke denne restauranten!

Takk, Bendorth
Anmeldt 11. juli 2017

Ligger veldig sentralt i sentrum, lett å se/finne.
Særdeles hyggelig betjening, maten var det heller ingenting å se på. Den var smakfull og
god.
Etter min oppfatning mellom tre og fire, og verdt å stikke innom.
Positivt med mye kunst på veggene (malerier) som du kunne kjøpe.

Takk, Bjørn L
Anmeldt 10. mai 2017 via mobile enheter

Ankom med gruppe og hadde forhåndsbestilt. Flere servitører stod klare til å vise plasser og ta bestilling av drikkevarer. God og proff kunnskap om tilbudet av øl og vin gjorde gjestene imponert. Fantastisk spennende, velsmakende og delikat sjømatbuffet. Servitører som var tilstede hele tiden.
Alle gjestene mine var superfornøyd. Hit kommer jeg gjerne igjen

Takk, Ulf B
Anmeldt 19. oktober 2016

Fisk og kjøttbuffet, ingen stor smaksopplevelse som tar deg til himmels. Mye fusion i smaksveien, spesielt på fisken. Mye tilbehør og rikt utvalg med ulik fiskretter, er en helt grei plass å spise på dersom buffet er det man søker og du ønsker å bli mett for en grei pengesum. Selv om det var satt frem skittent glass på bordet så ødelegger det ikke besøket, hyggelig betjening som serverte drikke og kom med anbefalinger.

Takk, arne831

Reisende som så på Restaurant Reykjavik, så også på

Reykjavík, Capital Region

Har du vært i Restaurant Reykjavik? Del dine erfaringer!