Anmeldt 30. september 2015

Valgte hotell ut fra andres anbefaling og fikk et hyggelig opphold med god hjelp av turist kontoret i lobbyen. Siden det var mitt første opphold på Island og at det bare var en "stop over" på 2 netter, ville jeg forsøke å få med meg mest mulig. Valgte å spise i restauranten på hotellet. Denne overasket meg med god mat, trivelig betjening og atmosfære. Trodde først hotellet lå litt langt vekk fra sentrum, men med buss og taxi mulighet rett utenfor, var ikke det noe problem. Valgte å gå i det fine været jeg hadde. Gode senger og helt greie rom. Frokost med mange lokale råvarer er et stort pluss. Om jeg skulle være flere netter enn jeg var der, ville jeg valgt et rom mot sjøen, men rom mot innlandet er absolutt ingen bakgård. Et par småting jeg ville ha ordnet fra hotellet, ble ordnet av betjeningen raskt og hjelpsomt. Prisene var på samme nivå som noen av de andre stedene jeg vurderte. Gode muligheter for at jeg velger samme hotell ved neste besøk.

Dato for oppholdet: september 2015
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, travellingdad272
Anmeldt 19. juli 2015

perfekt hotell å bo på under noen dagers opphold på island. flott rom med utsikt i 9. etg. deilig spa anlegg med sauna. Flott med egen turist stand i 1 etg, hvor man kan ordne alle utflukter. Alle snakker godt engelsk. Hotellet anbefales varmt.

Dato for oppholdet: juli 2015
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Hilton Hotels & Resorts
Takk, arnesen2015
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 12. mai 2015

Vi planla en konferanse, og Anna - vår kontakt var lett å ha forholde seg til. Utmerket kundeservice. Da vi ankom hotellet, var de ansatte hyggelige og hjelpsomme. Jeg bare opplevd topp-ansatte i løpet av oppholdet mitt. Frokosten var utmerket. Alle fasilitetene utmerket. Selv om det ligger et stykke fra sentrum, ikke noe problem å gå. Jeg vil på det sterkeste anbefale dette hotellet.

1  Takk, PeterKristo
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.com. Vis original
Anmeldt 12. april 2015

Vi hadde med storfamilien på helgetur til Island og fant gode tilbud på Hilton Reykjavik Nordica. Oppholdet var veldig bra, fra start til slutt. Hyggelig personell, god service, lyse, rene og fine rom, bra fasiliteter og svært god mat på Vox restaurant, gjorde Islandsturen veldig bra, til tross for kaldt og ustabilt vær. Frokosten er vel verdt pengene, med stort utvalg og mye godt. Vi spiste middag på hotellet to kvelder på grunn av været,. Restauranten har svært god mat og en hyggelig atmosfære. Treningsrommet var også bra. Kort vei til byen med buss rett utenfor døra og gratis busskort, og gode parkeringsmuligheter for leiebil. Vi kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: april 2015
Takk, mona0606
katring4, Front Office Manager på Hilton Reykjavik Nordica, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. april 2015

Thank you for taking the time to rate your stay with us.
I am delighted that you had such a great stay at Hilton Reykjavik, its fantastic to get such great feedback and we are sincerely thankful that everything about your stay met your standards. We highly appreciate your kind words. We look forward to welcoming you back on your next visit.

Anmeldt 14. januar 2015

Hilton Nordica ligger 10 min utenfor sentrum av Reykjavik, men det betyr ingenting. Her får du gratis busskort, og det er mulig å gå inn til sentrum også. Veldig bra soverom, med gode og myke senger. Vi hadde frokost inkludert, og den var veldig bra. Litt stive priser, men det gjelder hele byen.

Dato for oppholdet: august 2014
2  Takk, Chiwa2006