Anmeldt 14. oktober 2017 via mobile enheter

Vil du ha rom med god utsikt, be om rom mot havet.
Hilton Nordica er en av Reykjaviks eldste hotell, men denne ærverdige damen er meget godt velholdt og fremstår som klassisk moderne.
Bra hotell med utmerket service.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, MorganLillegard
Anmeldt 26. mai 2017 via mobile enheter

Hadde 2 fine døgn på dette hotellet. Proff innsjekk, bra renhold & fine rom. Fellesområdene med bar er svært innbydende med mulighet for å trekke seg litt unna bar området ved behov for litt sen møteaktivitet.
Lokasjon litt unna sentrum men ikke noe hinder i forhold til transport.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, 910steinr
Anmeldt 5. august 2016

Store rom med fin utsikt, om du bestiller rom + mye å velge til frokost. Det eneste jeg syntes manglet var at vi ikke kunne lage fersk appelsinjuice . Hyggelig og hjelpsomt personell, som var behjelpelige med alt. Egen skranke for å bestille utflukter eller kjøpe noen sovenirer. Stille hotel , kan anbefales med barn

Dato for oppholdet: juli 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Hilton Hotels & Resorts
Takk, ellenf347
Anmeldt 30. september 2015

Valgte hotell ut fra andres anbefaling og fikk et hyggelig opphold med god hjelp av turist kontoret i lobbyen. Siden det var mitt første opphold på Island og at det bare var en "stop over" på 2 netter, ville jeg forsøke å få med meg mest mulig. Valgte å spise i restauranten på hotellet. Denne overasket meg med god mat, trivelig betjening og atmosfære. Trodde først hotellet lå litt langt vekk fra sentrum, men med buss og taxi mulighet rett utenfor, var ikke det noe problem. Valgte å gå i det fine været jeg hadde. Gode senger og helt greie rom. Frokost med mange lokale råvarer er et stort pluss. Om jeg skulle være flere netter enn jeg var der, ville jeg valgt et rom mot sjøen, men rom mot innlandet er absolutt ingen bakgård. Et par småting jeg ville ha ordnet fra hotellet, ble ordnet av betjeningen raskt og hjelpsomt. Prisene var på samme nivå som noen av de andre stedene jeg vurderte. Gode muligheter for at jeg velger samme hotell ved neste besøk.

Dato for oppholdet: september 2015
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, travellingdad272
Anmeldt 19. juli 2015

perfekt hotell å bo på under noen dagers opphold på island. flott rom med utsikt i 9. etg. deilig spa anlegg med sauna. Flott med egen turist stand i 1 etg, hvor man kan ordne alle utflukter. Alle snakker godt engelsk. Hotellet anbefales varmt.

Dato for oppholdet: juli 2015
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Hilton Hotels & Resorts