“God mat, men servicen holder ikke mål”
Anmeldelse av Apotek Restaurant

Apotek Restaurant
Vurdert som nr. 33 av 609 Restauranter i Reykjavík
Kjøkken: Argentinsk, Europeisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 7. september 2019 via mobile enheter

Vi valgte 7-retters meny, og maten var for det meste veldig god. Jeg fikk med et lite bein i den første retten, og det ødela starten på måltidet litt for min del.

Vi måtte også bruke samme tallerken på mange retter, som resulterte i at ny når ble liggende i den forrige rettens saus og lignende. Det er ikke helt heldig.

Servicen var heller ikke helt på topp. Tallerkene blir dumpet ned foran gjestene, det ble kun servert vann da vi først satt oss og de klarte ikke tilby en vinpakke med bare hvitvin. Da måtte vi heller bestille vin i baren for hvert glass vi ville ha, noe som selvfølgelig førte til at hun og mat ikke ble godt sammensatt.

Noen av rettene var helt fantastiske, og med litt justeringer på service og gjennomføring, hadde jeg ikke hatt noen betenkeligheter med å gi mye høyere score.

Dato for besøk: september 2019
Takk, illifu

Anmeldt 12. juli 2019 via mobile enheter

Utrolig god mat. 7 forskjellige retter. Det var fisk og kjøtt med mange spennende smaker. Desserten smakte himmelsk.
Ble servert av flere ulike kelnere. God service. Anbefaler!!

Dato for besøk: juni 2019
Takk, 292martineh
Anmeldt 15. juni 2019

Vi var her en lørdag i juni. Hadde ikke bestilt bord, men fikk et bord etter ca 20 min og en liten aperitiff. Vel verdt å vente på. Atmosfæren var magisk. Lokalene innbydende. Serveringspersonalet var nydelige, især sommelier. Maten var i særklasse. Indrefilet med ditto vin. Møreste oksen på hele Island. Desserten var en summer dream, en kokosmarengs med flere lag godsaker, samt sorbé og tilhørende dessertvin, kan anbefales. Kaffe og avec. En helt magisk aften. Kan absolutt anbefale dette stedet.
Tilla og Gjermund, Jeløy Norge

Dato for besøk: juni 2019
Takk, TillaelskerGjermund
Anmeldt 26. mai 2019 via mobile enheter

Var innom og tok et par drinker. De var utrolig gode!!! Servitørene var veldig hyggelige og herlig atmosfære

Dato for besøk: mai 2019
Takk, alicepD7186CV
Anmeldt 24. april 2019 via mobile enheter

Restaurant med sentral beliggenhet. Den har god atmosfære, hyggelig betjening,God mat.Kan anbefales.

Dato for besøk: april 2019
Takk, relekve

Reisende som så på Apotek Restaurant, så også på

Reykjavík, Capital Region

Har du vært i Apotek Restaurant? Del dine erfaringer!