“Himmelsk god mat!”

God for: Forretningsmøter, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Miðborg
Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Og legger man til at stedet har sin sjarm så blir det en flott opplevelse å spise på 3 Frakkar som ligger lett tilgjengelig i sentrum av Reykjavik. Anbefales!!

Takk, joivha66

Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Spiste Puffin til forrett og hval til hovedrett. Super service beste måltidet jeg har spist på Island. Fornuftig priser. Litt vanskelig å finne, men lokale taxier vet hvor dette stedet er å finne. Anbefalles
Familiedrevet restsurant

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 627mortenr
Anmeldt 3. november 2017

Veldig intim og koslig restaurant. Ikke trendy men hjemmekoslig. Typisk islandsk mat; hval, hest, fugl og selvsagt fisk. Vi var en gruppe på 6 hvor 4 tok hvalbiff, en tok lam og en tok laks. Alle var super-fornøyde. Selv tok jeg hvalbiff og jeg tror nesten det er noe av det beste jeg har smakt. Nydelig mørt kjøtt i en fantastisk pepper-saus. Dette stedet anbefaler jeg på det varmeste om man vil ha en islandsk opplevelse :-)

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Trollmor
Anmeldt 9. juli 2017 via mobile enheter

Helt ok, vennlig og rask betjening. God, men ganske alminnelig mat. Skate og lam smakte veldig bra. Creme brûlée av skyr var er godt punktum.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, OleKristian2014
Anmeldt 13. juni 2017

Vi bestilte tre retter hver. Forrett lundefugl og fiskesuppe, hovedrett hestebiff og lam, dessert var is.

All maten var nydelig, vi kan spesielt anbefale hestebiffen!

Hyggelig betjening og med tanke på status hadde vi forventet å betale en formue, men for to trerettere, to brus, to glass vin, en øl, en cognac og to kaffe betalte vi 24.000 isk ca.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, mkbg_oslo

Reisende som så på 3 Frakkar, så også på

Reykjavík, Capital Region
Reykjavík, Capital Region

Har du vært i 3 Frakkar? Del dine erfaringer!