“Fantastisk mat opplevelse!”
Anmeldelse av Tapas Barinn

Tapas Barinn
Vurdert som nr. 54 av 530 Restauranter i Reykjavík
Kjøkken: Europeisk, Bar
God for: Forretningsmøter, Store grupper, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Lunsj, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Miðborg
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi bestilte to forskjellige 7-rettere, islandic og dagens. Begge var fantastiske matopplevelser! Betjeningen var hyggelig, maten kom i passe fart, lokalene var koselige. Vi gikk veltende ut derifra etter en 3 timers matopplevelse.

Takk, toneh695

Anmeldt 11. februar 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat og mye for pengene! Vi spiste en 7 retters meny og rullet ut derifra. Personellet var profesjonelle og maten kom fort.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, charlottemyhren
Anmeldt 9. februar 2020

Dette ble et av høydepunktene av våre besøk på restaurant på Island. Ikke visste vi helt hva vi gikk til og derfor ble nok overraskelsen og den positive opplevelsen enda bedre, Tapas blir aldri mer det samme etter dette besøket. Gjennomførte menyer. Hyggelig personale og god stemning.

Dato for besøk: september 2019
Takk, ranoblabla
Anmeldt 6. november 2019

Góður matur og mjög góð þjónusta. Þetta er ekki staður til að hafa það rólegt og hljóðlátt, staðurinn yðar af lífi og fjöri og stundum aðeins of mikið skvaldur þegar mikið er að gera, en það stafar af því hversu tiltölulega lítill staðurinn er og það er mikið að gera, enda maturinn og þjónustann í topp flokki. Við höfum komið hingað nokkrum sinnum.

Dato for besøk: november 2019
Takk, Hjörtur Á
Anmeldt 26. oktober 2019 via mobile enheter

Vi var fem gode venner som skulle hit og kose oss med tapas og hyggelig samvær. Fikk bord i kjelleren, og merket umiddelbart det høye lydnivået. Folk ropte til hverandre pga den høye musikken som kom fra de mange høtalerne som var over alt i lokalet. Da vi bestilte mat spurte vi servitør om det var mulig å dempe musikken litt, ialle fall på høytaleren som hang over hodene våre. De skulle prøve ble det sagt, og vi bestilte mat. Det var ikke mulig å dempe lyden og vi ble senere tilbudt bord et annet i restauranten, men støyen var like høy over alt. Så vi spiste og gikk. Maten var ok. Men det er ikke et hyggelig sted å dra til om du har lyst til å snakke med de du spiser med. Om du liker å danse vil jeg imidlertid tenke stedet fungerer greit som disco.

Dato for besøk: september 2019
3  Takk, A1350ELjb

Reisende som så på Tapas Barinn, så også på

Reykjavík, Capital Region

Har du vært i Tapas Barinn? Del dine erfaringer!