“Et fantastisk måltid og en opplevelse vi husker !!!”
Anmeldelse av Can Sueño

Can Sueño
Vurdert som nr. 1 av 9 Restauranter i Tarbena
Kjøkken: Moderne, Internasjonalt, Helsekost
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Lunsj, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Lunsj, Reservasjoner
Anmeldt 19 juli 2017

En unik beliggenhet oppi fjellene, flott utsikt, og en matopplevelse av de sjeldne.
Veldig hyggelig vertskap, rolig og fin atmosfære.
Her drar vi garantert tilbake!
Frode m/familie

Takk, frostoroey

Anmeldt 10 juli 2017

Fabelaktig lunchsted - hvor måltidet varer i mange timer. Nydelig natur oppe i fjellene kombinert med et meget hyggelig hollandsk vertskap og ikke minst - virkelig en skjelden god matopplevelse. Dette vil dere huske!

Takk, vigdisorjandidriksen
Anmeldt 11 juni 2017 via mobile enheter

Et sted midt ute i ingenmannsland fant vi dette stedet sammen med et vennepar. Meget hyggelig mottakelse, vertinnen satte seg ned sammen med oss og fortalte om dette stedet. Vi fikk en forfriskende cocktail før alle gjestene ble samlet til et glass champagne og en gjennomgående presentasjon på dagens meny. Vi fikk servert forretter som satte smaksløkene i gang, spennende. Etter flere forskjellige tok alle en liten pause i Hagen mens vi ventet på Hovedretten. Den var hjortefilet som smeltet på tungen.
Etterpå en overdådig dessert som avrundet et fantastisk måltid. Vi anbefaler dette stedet på det varmeste.
Vi har allerede sendt informasjon til mange venner i Norge som kommer til Spania i høst. Vi kommer også garantert.

Takk, Arvean
Anmeldt 19 mars 2017 via mobile enheter

I dag har vi besøkt denne restauranten, og det ble et minne for livet. Omgivelsene med hagen og fjellene, et vertskap som tok i mot oss på en helt spesiell måte, og et kulinarisk måltid som oversteg alle våre forventninger - alt var perfekt. Til og med været var på vår side. Dette må oppleves igjen!
Takk for oss. Kari og Kåre Baklien

Takk, karebak
Anmeldt 19 mars 2017 via mobile enheter

Langt oppi fjellene finnes denne flotte eiendommen med et gjestfritt vertskap som har mat og vin som lidenskap.De serverte oss en velkomponert 5 retters meny med tilhørende viner.Meget god mat i en flott atmosfære.

Takk, AaseNorway

Reisende som så på Can Sueño, så også på

La Nucia, Alicante (provins)
Tarbena, Alicante (provins)

Benidorm, Costa Blanca

Guadalest, Costa Blanca
Tarbena, Alicante (provins)

Har du vært i Can Sueño? Del dine erfaringer!