“Kanskje beste måltid i Spania så langt.”
Anmeldelse av Can Sueño

Can Sueño
Vurdert som nr. 1 av 9 Restauranter i Tarbena
Kjøkken: Moderne, Internasjonalt, Helsekost
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 30 juli 2017

En opplevelse for både øyne og gane. Vertskapet fra Holland har bygget opp et anlegg på "fjellet" i Tarbena rett innenfor Albir og Alfaz området. Nesten litt Provence aktig og i et privat hus. Det er kun plass til ca 30-35 gjester og det serveres kun ett måltid om dagen (3 retters++) som serveres på samme tid til alle gjestene. Menyen skifter fra måned til måned og består av kreative kombinasjoner, smaker, blomster og urter fra hagen. Føles nesten som en bryllupsmiddag og du må regne ca 4 timer (kl 13-17). Nydelig mat og flotte omgivelser. Alle bør besøke dette stedet en gang.

Takk, fspowerb
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 19 juli 2017

En unik beliggenhet oppi fjellene, flott utsikt, og en matopplevelse av de sjeldne.
Veldig hyggelig vertskap, rolig og fin atmosfære.
Her drar vi garantert tilbake!
Frode m/familie

Takk, frostoroey
Anmeldt 10 juli 2017

Fabelaktig lunchsted - hvor måltidet varer i mange timer. Nydelig natur oppe i fjellene kombinert med et meget hyggelig hollandsk vertskap og ikke minst - virkelig en skjelden god matopplevelse. Dette vil dere huske!

Takk, vigdisorjandidriksen
Anmeldt 11 juni 2017 via mobile enheter

Et sted midt ute i ingenmannsland fant vi dette stedet sammen med et vennepar. Meget hyggelig mottakelse, vertinnen satte seg ned sammen med oss og fortalte om dette stedet. Vi fikk en forfriskende cocktail før alle gjestene ble samlet til et glass champagne og en gjennomgående presentasjon på dagens meny. Vi fikk servert forretter som satte smaksløkene i gang, spennende. Etter flere forskjellige tok alle en liten pause i Hagen mens vi ventet på Hovedretten. Den var hjortefilet som smeltet på tungen.
Etterpå en overdådig dessert som avrundet et fantastisk måltid. Vi anbefaler dette stedet på det varmeste.
Vi har allerede sendt informasjon til mange venner i Norge som kommer til Spania i høst. Vi kommer også garantert.

Takk, Arvean
Anmeldt 19 mars 2017 via mobile enheter

I dag har vi besøkt denne restauranten, og det ble et minne for livet. Omgivelsene med hagen og fjellene, et vertskap som tok i mot oss på en helt spesiell måte, og et kulinarisk måltid som oversteg alle våre forventninger - alt var perfekt. Til og med været var på vår side. Dette må oppleves igjen!
Takk for oss. Kari og Kåre Baklien

Takk, karebak

Reisende som så på Can Sueño, så også på

La Nucia, Alicante (provins)
Tarbena, Alicante (provins)

Guadalest, Costa Blanca

Har du vært i Can Sueño? Del dine erfaringer!