Tidsfordriv

Jeg og samboer synest det var kult og kjøre på safari, men vi synest det var mye kø og lite hensyn... les mer

Anmeldt 19. juli 2020
marfrohys
Bergen, Norge
Kanonkjekk tur til Givskud Zoo!

Anmeldt 4. juni 2020
Inkaranda
Stord, Norge

Anmeldt 5. juni 2020 via mobile enheter

Veldig kjekk park! Var der juli 2019. Kjekt å kunne kjøre blandt noen av dyrene - og godt informert langs gangsti og godt plasserte kiosker anbefales!

Takk, Inkaranda
SophieS3424, Kommunikationsmedarbejder på Givskud Zoo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juni 2020

Hej Inkaranda

Tusind tak for din anmeldelse og for at du anbefaler besøg i parken.
Vi er rigtig glade for, at I nød jeres rundtur - og vi håber, at I lægger vejen forbi igen en anden gang.

Rigtig god sommer.

De bedste hilsner

Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Flott park, veldig bra opplegg. Man kan både kjøre og gå rundt i parken. God merket hvor man kunne kjøre/gå, mange toaletter som gjorde at det ble lite køer selv om det var mye folk. Jeg reiste med to tenåringer, å vi hadde en fin tur. Var noe for alle der. Grei pris for å komme inn i parken, og grei pris på souvernier. Vi er fornøyde med turen vår.

Takk, Jeanette H
SophieS3424, kommunikationsmedarbejder på Givskud Zoo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2019

Hej Jeanette H

Tusind tak for besøget og for din anmeldelse.
Vi er rigtig glade for at høre, at I nød jeres tur rundt i parken, og at I synes, der er gode oplevelser for alle aldre.
Vi håber, at I får lyst til at besøge os igen en anden gang.

Anmeldt 30. juli 2019

Familie på 5, med barn fra 5-12år. Utrolig flott park, mange spennende dyr, fine spiseplasser både om du ønsker å kjøpe mat eller ta med medbragt niste. Grill som man kan bruke på P2 ved lekeområdet. Supre lekeplasser, Anbefaler Safaribussen med guide til 40 dkk per person. Unik opplevelse, vi kommer definitivt tilbake.
Eneste minus var der vi spiste, husker ikke hva spisestedet het, hvor det florerte av veps og små svarte innsekter INNE, vi endte med å kaste maten før vi fikk spist opp, bare pga ubehaget med innsekter.

Takk, Mayen20

Hej Mayen20

Tak for din anmeldelse. Vi er glade for, at I synes rigtig godt om parken, og at I nød jeres tur rundt til dyrene.
I forhold til insekter er Danmark plaget af både hvepse og tordenfluer i år, så selvom vi gør, hvad vi kan for at undgå gener, er de desværre lidt svære at styre. Men vi tager dit input til efterretning.

Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Kjempefin dyrepark med blanding av kjøring og gåing mellom dyrene. Flott med nærhet til dyrene, veldig fin opplevelse. På safari hos løvene tok vi 2 runder, hannløven var majestetisk vakker og imponerende, og måtte bare beundre han lengre.
Anbefaler absolutt en tur hit, passe stor park med mange flotte dyr. Flere stoppesteder med toaletter og mulighet til å kjøpe mat, drikke og is.
Veldig fornøyd med turen hit!

Takk, heidil502

Hej Heidi L

Tusind tak for din anmeldelse og din anbefaling. Det er rigtig dejligt at høre, at I synes så godt om parken og jeres tur rundt til dyrene.
Vi håber, at I vil besøge os igen en anden gang.

Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Etter noen dager i Legoland er det alltid kjekt å reise hit. Du kommer nær inn på dyrene. Da du kan reise igjennom parken med egen bil. En fantastisk opplevelse og de fleste dyrene har store områder å bevege seg på. Men maten er litt dyr, men opplevelsen veier opp for det

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, janhalvardr
SophieS3424, kommunikationsmedarbejder på Givskud Zoo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2018

Kære Jan Halvard R,

Tusind tak for din anmeldelse.
Vi er rigtig glade for, at I nyder at besøge os, og at I synes godt om parken.
Vi håber, I får lyst til at kigge forbi igen en anden gang.

De bedste hilsner

GIVSKUD ZOO