Anmeldt 6. april 2018 via mobile enheter

Bodd her en uke nå. Ok hotell, men har forbedringspotensial. Vi måtte flere ganger be om mer toalett papir og rene håndklær. Bør være unødvendig. Ligger sentralt. Grei service. Hotell baren var helt latterlig.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, VidarD19
ManagementPlaza, Manager på The Plaza & Plaza Regency Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. april 2018

Dear Esteemed Guest.

Thank you very much for sparing some of your time to share your experiences at the Plaza Hotel.

We always place adequate supply of toiletries in each and every room, but as you stated, we have no difficulties in supplying extra stock when requested.

Meanwhile, I am very glad that your stay with us was enjoyable and look forward to host you at the Plaza Hotel on your next trip to Malta.

Best Regards

Tony Ellul
Manager

Anmeldt 4. mars 2018 via mobile enheter

Fint rom med flott havutsikt, noe støy fra gang og naborom, frokosten er helt grei kunne kanskje vært greit med litt flere valgmuligheter av pålegg. Hotellet ligger i fin gang avstand til det meste. Rengjøring er bra

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, KristinA1464

Dear Esteemed Guest.

Best Regards

Tony Ellul
Manager

Anmeldt 1. mai 2017

Plaza Hotel er ideelt for et besøk på Malta. Hotellet ligger i byen Sliema som er naboby til hovedstaden Valetta. Det er kun en ti-minutters fergetur mellom de to byene.
Hotellet ligger ved strandpromenaden hvor det både er mange restauranter og i tillegg gode bademuligheter i havet utenfor. Langs strandpromenaden er det også gode bussforbindelser.
Hotellet har en stor takterrasse med svømmebasseng, og det er også et innendørs svømmebasseng.
Rommet vi fikk var stort, lyst og rent med en flott utsikt ut over Middelhavet.
Betjeningen var hyggelig og de var behjelpelig med å skaffe drosje. Drosjen betalte du for på hotellet!

Dato for oppholdet: april 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Arhag5
Anmeldt 2. september 2016

Plaza Regency hotel i Sliema er et flott utgangspunkt for et opphold på Malta. Ligger helt ved strandpromenaden, med perfekt avstand til rusleturer inn til nabobyen St Julian. Masse spisesteder langs promenaden. Varierende romstørrelser, vi fikk en superior med sofa, spisekrok og tekjøkken

Romtips: Fredelig område med gjennomganstrafikk, ikke forstyrrende
Dato for oppholdet: august 2016
Takk, Tor Erling B
Anmeldt 16. juni 2014 via mobile enheter

Vaskedamen på hotellet stjal teppet mitt som jeg sover med om natten. Etter å ha leitet opp og ned på hele rommet, så fant jeg den ikke. Den dukket aldri opp senere heller. Da jeg spurte vaskedamen, så nektet hun først. Senere sa hun at hun hadde lagt den i kofferten min.noe som var blank løgn!
Hun hylte til meg og slo i veggen. Jeg ble skremt over måten hun oppførte seg på. Man skal aldri behandle gjester på den måten. Heller ikke stjele fra dem!! En annen dag hadde hun tatt mitt laken, så meg og kjæresten min måtte dele på et laken. Vi snakket med resepsjonen, men de kunne ikke hjelpe oss.

Cara's cafe var det også elendig service. Vi ble ignorert i en time før vi fikk bestille. Enda vi prøvde å snakke og vinke på kelneren.

Hotellrommet var mye mindre enn jeg hadde trodd, det var ikke kjøleskap på hotell rommet, ingen terrasse, og vi ble vekket hele tiden av kirke klokker. Laken og håndklær var skitten og de ble heller ikke rengjort.

Det eneste positive med hotellet var at det bodde flest pensjonister der; så det var ikke mye bråk i gangene.

Jeg anbefaler ikke dette hotellet!

Dato for oppholdet: mai 2014
Takk, Tine A