“Feriemiddag med familie”
Anmeldelse av Ta' Kris Restaurant

Ta' Kris Restaurant
Vurdert som nr. 17 av 191 Restauranter i Sliema
God for: Familier med barn, Spesielle anledninger, Romantisk, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Noe av det bedre vi har spist på Malta. Fikk dagens kokken anbefaler og det angrer vi ikke på. Kjempeservice og hyggelig miljø. Bra priser.

Takk, anstreke

Anmeldt 5. april 2018 via mobile enheter

God mat, men litt trang sted. Har tradisjonell Maltesisk mat. God service og hyggelig betjening. Populært sted, så en bør forhåndsbestille.

Dato for besøk: april 2018
Takk, VidarD19
Anmeldt 10. september 2017 via mobile enheter

Mye folk og høg lydnivå. Maten de serverer er godt laget og portsjonerne er store. Hit må man komme tidlig då restaurangen fylles opp fort.

Dato for besøk: september 2017
Takk, Sepp M
Anmeldt 1. juni 2017 via mobile enheter

Spurte om tips for tradisjonelt maltesisk kjøkken uten helt å vite hva det er. Svaret er solid bondekost; hare, fisk, potetmos, grønnsaker osv. Ikke spennende, men godt. Vi var to som fulgte dagens spesialiteter, hver vår forrett hhv sopp og snegler. Sneglene er mindre enn vi er vant til, men smakfull ifølge min kollega. Soppen med ost var OK. Begge valgte kjøtt til hovedrett og det var mørt, smakte også OK uten noe spennende krydder akkurat. Potetmos og grønnsaker som var bakt lenge i ovnen. Kaldt øl smakte godt da vi kom, men virkelig varm husets rødvin var ikke særlig til hovedretten. Hyggelige kelnere, tror vi skiftet 4 ganger uten at det gikk utover oppfølging. Tror jeg prøver en annen plass neste gang jeg kommer til Malta.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, astrids46
Anmeldt 30. september 2015 via mobile enheter

Populært sted, og for å få bord er det lurt å bestille i forkant. Hyggelig betjening og enkel, god mat. Greie priser. Kan anbefales!

Dato for besøk: september 2015
Takk, geira263

Reisende som så på Ta' Kris Restaurant, så også på

Har du vært i Ta' Kris Restaurant? Del dine erfaringer!