“God mat med tilhørende drikke er alltid suksess!”
Anmeldelse av Aarstova

Aarstova
Vurdert som nr. 1 av 51 Restauranter i Tórshavn
Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 13. september 2021 via mobile enheter

En god kveld på en intim restaurant med god mat og velsmakende drikke er alltid kjærkomment.
Det fant vi her, og med personlig og kunnskapsrik vertskap ble kvelden sikret.
Hjertelig takk for en på alle måter god opplevelse!

Dato for besøk: september 2021
Takk, 52Drugis

Anmeldt 8. september 2021 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord. Vi ble passert på et annet rom, det var veldig hyggelig. Det beklagelige er at vi ikke hadde fått servietter, vannglass eller bestikk. Vi bestilte lamme skulder, den var perfekt. Kelneren kom inn med maten, det var det siste vi så til han. Vi fikk ikke spørsmål om maten smakte. Ble heller ikke spurt om vi ville ha kaffe og dessert. Servicen var elendig, men maten var fabelaktig. Hvis du er opptatt av service da må du ikke gå her. Hvis du er opptatt av go mat uten service kan du gå her.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Odddah
Anmeldt 9. november 2019 via mobile enheter

Intime og koselig lokaler.
Lammelåret anbefales. Stor porsjon!
Flott fisk også, men trekker litt ned at fiske porsjonene er litt små.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Apeland82
Anmeldt 28. oktober 2019 via mobile enheter

Alt stemte! Nydelig mat og vin, og helt fantastisk flink betjening. Her er stedet jeg vil tilbake til neste besøk til Tórshavn!

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, trinemarens
Anmeldt 10. oktober 2019 via mobile enheter

Flotte og koslige lokaler, hyggelig betjening. Vi gikk for 3 retter men suppe som forrett og lam som hovedrett..Dette var nok noe av det beste lammekjøttet jeg har spist. Helt fantastisk. Hadde ostetallerken som dessert, og noen hadde is. Begge var gode. Anbefales på det sterkeste..

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, beatev115

Reisende som så på Aarstova, så også på

Tórshavn, Streymoy

Har du vært i Aarstova? Del dine erfaringer!