Lol.travel
Trip.com
eDreams
Travelocity
Anmeldt 14. september 2019 via mobile enheter

Hotellet har strålende utsikt over byen, men det er ganske langt og bratt å gå til sentrum så du må enten være ganske sprek eller satse på taxi.
Rommet var helt greit. God seng, greit å lufte, vannkoker og med godt utvalg av TV- kanaler. Wifi fungerte godt. Bader var greit og fremsto som rent. Men: det ble ikke fyllt på med kaffe/te hver dag - og det måtte da etterspørres i resepsjonen. Selv om håndkle ble lagt i badekaret ble det ikke skiftet men lå der fremdeles på ettermiddagen. Dette burde være unødvendig.
Frokosten var bra, og med strålende utsikt også herifra.
Merk at det ikke er minibank på hotellet og at resepsjonen ikke vil la deg ta ut kontanter.
Raskeste veien ned til byen er en sti på nedsiden av hotellet. Men vær klar over at dørene der stenges på kvelden noe det ikke står noe oppslag om. Skal du da gå hjem fra byen må du gå en mye lengre vei (eller gjøre som oss - ringe resepsjonen å få dem til å komme og åpne).
Til prisen ikke noe mer enn man kan forvente

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, EllenChr
Anmeldt 2. august 2019

Reine fine rom. Litt varme rom tross åpent vindu og avslått varme. Enkel middagsbuffet der varmmaten var tildels kald. Personell som ikkje mestrer å halde orden, dekke opp til nyankomne gjester...rotete bord! Det same gjelder ved frokostbuffeten. Lite utvalg pålegg, lite variasjon.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Grete L
Anmeldt 18. mai 2018

Hotellet ligger i høyden overfor Torshavn og har en fantastisk utsikt. Ypperlig som konferansehotell, men skal du oppleve Torshavn velger du heller et hotell i sentrum. Dette hotellet skal pusses opp og bærer preg av sin alder. Ikke spesielt bra mat i restauranten.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, MorganLillegard
Anmeldt 18. september 2017

Hotellet ligger fint til med utsikt over Torshavn, ca. 20 min å gå til sentrum. Hyggelig personale, grei frokost, men litt varmt på rommene. Vi fant ingen måte å regulere temperaturen annet enn ved å ha vinduet åpent.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, 23bmo
Súsanna V, Front Office Manager på Hotel Foroyar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2017

Tak at I valgte at bo på Hotel Føroyar i forbindelse med rejsen til Færøerne.
Vi byder jer gerne velkommen ved en anden lejlighed, og viser gerne hvordan man regulerer varmen på værelset :)
På gensyn.
Venlig hilsen
Súsanna Vang

Anmeldt 21. mai 2016

Et bra hotell; - rent og pent, høflig og serviceinnstilt personale. Renholdspersonale "glemte" å legge frem såpe, shampo etc. Måtte spørre etter det i resepsjonen. Litt kjedelig frokost som servitørene slet med å holde igang! Middagsbuffet uten noe spesielt høydepunkt, men OK.

Romtips: Alle har fin utsikt!
Dato for oppholdet: mai 2016
Takk, Tore David S