Expedia.comUSD 123
Agoda.comUSD 124
Lol.travelUSD 221
Anmeldt 3. oktober 2018

En stor opplevelse. Bodde i Torshavn. Storslått natur. Likte spesielt godt Saksun kirke og museum. Hotell Hafnia i sentrum hadde alt vi trengte. Dog var dusjen på enkeltrommene alt for liten. Nydelig mat.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, IngfridB1
Anmeldt 26. september 2018

Hjelpsomme folk i resepsjonen, fin atmosfære og god frokost. Det eneste minuset var at rommet var lite. Badet var rent og greit, men kunne nok fått en oppgradering.
Raske heiser, og dermed lite venting. Hyggelig resepsjon

Romtips: Fint med utsikt mot kirken
Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Geir M
Anmeldt 8. april 2018 via mobile enheter

Vi lå tre netter på Hotel Hafnia. Hotellet ligger veldig sentralt i Thorshavn. Første kveld var vi ca 150 til bords i hotellets toppetasje, og tross alle gjestene så fikkvi servert en helt utmerket middag. Ikke så imponert over frokostbordet. Litt dårlig utvalg. Vi var heldige som fikk ligge i den nyere delen av hotellet. Andre i følget var ikke like fornøyd med fasilitetene. Trivelig betjening!

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, annsolvi-myhr
Anmeldt 30. august 2017

Hafnia ligger sentralt og lett tilgjengelig i forhold til ferjene. Rommet vårt lå i et tilbygg, men det var uproblematisk. Helt ok rom, hyggelig betjening og god frokost. De har ikke svømmebasseng, men et av rommene er gjort om til en fin badstu. Denne kan man låne nøkkel til, sånn at man har den for seg selv og sine. Vi fikk parkere motorsykkelen vår i bakgården til hotellet, der den sto veldig fint.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, LivEllen
Anmeldt 8. januar 2017 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt til i forhold til gode restauranter og shopping i Torshavn.
Rommene er helt ok, selv om det er litt gammelt! Vi var glad for å ha oppgradert til comfort rom med litt større senger. Toalettsaker på badet og godt vanntrykk i dusjen. Det var minibar på rommet.
Det beste med hotellet var likevel den gode atmosfæren og utrolig hjelpsomme og hyggelig betjening.
Frokosten på hotellet var veldig bra.
Anbefaler dette hotellet ved besøk til Torshavn!

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, Solvang446