Expedia.comUSD 149
eDreamsUSD 149
Orbitz.comUSD 149
Anmeldt 20. september 2019

Vi hadde noen fine dager på Hotell Tórshavn i september. Rom 304 hadde flott utsikt over småbåthavna og den nye bytrappen som var opplyst med farget belysning gjennom natten. Et mer sentralt sted i Tórshavn finner vi ikke. Hyggelig betjening et pluss.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, grohaanes
Jenny í H, Direktør på Hotel Torshavn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2019

Kære grohaanes,

Mange tak for din anmeldelse af os, vi sætter stor pris på at du tog dig tid til dette.

Hotel Manager

Anmeldt 8. juli 2019 via mobile enheter

Jeg booket dette hotellet da det var eneste tilgjengelige i Torshavn. Beliggenhet er veldig bra. Hotellet har veldig enkel standard. Det fremstår som gammeldags og slitt, veldig moden for en oppgradering. Men det fungerer jo for noen timer søvn. Var ikke på Færøyene for å være på hotell :) Frokosten er ok, med både egg og bacon.

Dato for oppholdet: juli 2019
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Svalbard1
Jenny í H, Direktør på Hotel Torshavn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2019

Kære Svalbard1,

Tak for din anmeldelse.

Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Hyggelig hotel som sårt kan trenge å bli pusset opp. Veldig små bad, uten ventilasjon. God mat i restauranten. Hyggelig betjening. Kort vei til mange forskjellige spisesteder. En del ok butikker for fem kjøpelystne damer

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Ingrid B
Jenny í H, Direktør på Hotel Torshavn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2018

Kære Ingrid B,

Tak for din anmeldelse. Det glæder os at høre, at du have et godt ophold hos os.

Jeg håber, at vi får lejlighed til at byde velkommen tilbage.

Anmeldt 3. juli 2018 via mobile enheter

Fin velkomst og hyggelig betjening.
Dårlig hotellrom og svært lytt. Gammelt og nedslitt. Badet var lite og dårlig. Døren gikk knapt å få igjen.
Frokost Ok.
Dyrt pris i forhold til standard på hotellet.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 793steinh
Jenny í H, Direktør på Hotel Torshavn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2018

Kære Stein H,

Anmeldt 2. september 2017 via mobile enheter

Et flott opphold med fantastiske mennesker. God service og en flott atmosfære helt inntil Torshavn havn. God service og grei frokost, kan anbefale dette hotelletnær alt en ønsker i Torshavn, bare å rusle ned på bryggen og slå av en samtale med en av Torshavns trivelige innbyggere

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, 513terjeh
Svar fra ledelsen:Besvart 3. oktober 2017

Hej Terje H,

Takk for at du tok deg tid til å legge igjen din tilbakemelding etter deres opphold hos oss, det setter vi stor pris på.

Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake til oss ved senere anledning.