“Lunch”
Anmeldelse av Kafe Kaspar

Kafe Kaspar
Vurdert som nr. 16 av 51 Restauranter i Tórshavn
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Vi skulle spise lunch. Vi havnet på kafé Kaspar. Vi bestilte maten, den ble servert 5 minutter etter bestillingen.vi var veldig fornøyd med maten. Denne kan anbefales

Dato for besøk: september 2021
Takk, Odddah
Vacation801127, Reception Supervisor på Kafe Kaspar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. mai 2022

Hej Odddah

Tak for at du har taget tid til at give vores café feedback.
Det glæder os at i have en god oplevelse hos os.

Vi håber at vi ser jer igen i fremtiden

Venligt hilsen
Súsanna Elisa Andreasen
Hotel Hafnia

Anmeldt 8. oktober 2019 via mobile enheter

Droppet inn her for lunsj. Veldig gode bagel og flott at en kan lage sin egen. Hyggelig atmosfære og god kundeservice. Kommer gjerne igjen

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, beatev115
Súsanna S, Public Relations Manager på Kafe Kaspar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2019

Kære Beatev11,

Tusind tak! Altid velkommen igjen.

Hilsen
Súsanna

Anmeldt 27. september 2019

Behøvde et sted å slå ihjel tid før flyet hjem, og stakk innom her for en matbit; Salat med laks, der laksen var veldig god, men det kunne godt vært litt mer salat.

Bonusen var at ettersom vi bodde på Hafnia vegg i vegg fikk vi en gratis drink for hver drink vi kjøpte!

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, SA_Travel_MN
Súsanna S, Guest Relations Manager på Kafe Kaspar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. september 2019

Kære SA-Travel-MN

Tak for dit review!

Súsanna

Anmeldt 26. september 2018

Skal du ha en liten lunsj, ikke velg nachos, til det er retten for stor. God mat, hyggelig sted. Også et hyggelig sted å stikke innom for et glass vin på kveldstid.

Takk, Geir M
Anmeldt 5. juli 2017

Dette er et greit sted for helt ok mat. Du "detter" inn fra gata, bestiller ved disken, får drikke i handa med til bordet og om litt kommer maten. Suppa var kraftig god. Greit øl hadde de også. Prisen var ingenting å si på. Her kan du trygt gå og spise.

Dato for besøk: april 2017
Takk, Inge B

Reisende som så på Kafe Kaspar, så også på

Tórshavn, Streymoy

Har du vært i Kafe Kaspar? Del dine erfaringer!