“Fokus på velsmakende sjømat”
Anmeldelse av Barbara Fish House

Barbara Fish House
Vurdert som nr. 4 av 51 Restauranter i Tórshavn
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 13. september 2021 via mobile enheter

En ekstra trivelig og velsmakende opplevelse hos en intim og dedikert fiskerestaurant.
Maten var god, og servicen personlig.
En god kveld med god mat og tilhørende drikke.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 52Drugis

Anmeldt 31. oktober 2019 via mobile enheter

Veldig god middag. Tok en smaks meny som var meget vellykket. Hyggelig personell god service og fornuftig pris.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Apeland82
Anmeldt 28. oktober 2019 via mobile enheter

Her stemte det ikke. Riktignok var blåskjellene nydelig - vi hadde fem retter og vinmeny. Men resten var sånn passe og servering/info fra servitør helt på autopilot.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, trinemarens
Anmeldt 31. mai 2019 via mobile enheter

Vi hadde 5 retters med dagens ferske råvarer og nøt hele måltidet. Dagsfersk torkeloin smeltet på tungen. Hyggelig sted med utmerket service.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, nilspetterk2019
Anmeldt 25. september 2018

Jeg tror egentlig restauranten er bra, men vi fikk ikke plass før kl. 21 om kvelden. De ansatte var hyggelige, men hadde det svært travelt. Jeg hadde en 5-retters fiskemeny. Jeg likte forrettene. Breiflabben synes jeg ikke var så god som den pleier, og fiskesuppen er ikke god, håper dere endrer oppskrift på den. Desserten var bra. Hyggelig sted. Jeg synes menyen var litt uoversiktlig.

Takk, Siv V

Reisende som så på Barbara Fish House, så også på

Tórshavn, Streymoy
Tórshavn, Streymoy

Har du vært i Barbara Fish House? Del dine erfaringer!