Anmeldt 31. juli 2019

Flott opplevelse. Blide og hyggelige folk både i resepsjon, teen lounge og bar/restaurant. Mye god mat. Opplevde stedet som både trygt og rent. Litt kjedelig på kveldstid, men bra for småbarnsfamilier. Bassengene stengte kl. 19 - som opplevdes som litt tidlig på varme sommerkvelder. Savnet også sklie eller annet moro ved basseng. Beliggenheten var super - kort vei til ypperlig strand.

Romtips: Vi hadde rom med balkong inn mot bassengområdet. Dette var helt supert.
Takk, WiNina
Thomas_Cook_ES, Public Relations Manager på Sunwing Fanabe Beach, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2019

Hej Nina, tusinde tak for dine fine ord, det glæder os at vide at I har haft en god ferie hos os, mange tak for at give dig tid til at dele din oplevelse, varmt velkommen tilbage til Sunwing Fanabe Beach, My Olsen

Anmeldt 17. juli 2019

En av de bedre hotellopplevelse vi har hatt å charter ferie. Hotellet fremstår som bra vedlikeholdt og det er rent overalt. Så selv at solsenger og bassengområde ble spylt med høytrykk flere ganger tidlig på morgenen. Personalet er hyggelig og serviceinnstilt. Vi manglet en pute i ekstrasengen og da vi sa ifra om det ble det håndtert umiddelbart. Frokosten er variert og holder bra kvalitet. Her finner alle noe de liker å spise. Lunch rettene var vi ikke like fornøyde med. Maten var rett og slett kjedelig og tørr, men det finnes gode alternativer i nabolaget.
Hotellet har et greit utstyrt trimrom med møller, romaskin, ellipse og diverse styrketrenings apparater. Brukte dette rommet nesten hver dag og fikk trenet godt både kondisjon og styrke. Renholdet var bra her også! Om man liker å løpe ute, anbefaler jeg strandpromenaden litt tidlig på morgenen.
Hotellet ligger i kort avstand til strand og handle/restaurant gatene. Vi fant mange bra restauranter i området og de beste i sidegatene!

Romtips: Vi valgte rom mot basseng.Her er det ganske rolig om kveldene
1  Takk, jasten71
Thomas_Cook_ES, Director de Relaciones Públicas på Sunwing Fanabe Beach, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2019

Hej Jasten, tusinde tak for din bedømmelse, og fordi du valgte vores hotel for din ferie. Det glæder os at vide at du har haft en dejlig ferie hos os,og fik trænet lidt også.

Varmt velkommen tilbage til

Anmeldt 6. juli 2019 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening. Airconditionen kunne fungert bedre. Ypperlig vask av rom. God mat. Gode og engasjerte ving-ansatte for barna. Fine show på kvelden. Men føles litt innestengt (for de voksne) siden man ikke kan se utenfor hotellet fra bassengområdet (hvor jeg antar de fleste oppholder seg mest) kan absolutt anbefales

1  Takk, Wolkar86
Thomas_Cook_ES, Public Relations Manager på Sunwing Fanabe Beach, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2019

Hej, tusinde tak for dine fine ord, det glæder os at vide at I har haft en god ferie hos os, mange tak for at give dig tid til at dele din oplevelse, varmt velkommen tilbage til os på

Sunwing Fanabe Beach, My Olsen

Anmeldt 4. juli 2019

Barnevennlig, oppleves trygt. Store, romslige leiligheter. Bra renhold, både rom og bassengområde. Velholdt. Godt utstyrt leilighet/kjøkken. Pluss for tilgang på sommerdyne -i tillegg til den ellers standard lakenpose.
God frokost. Hyggelige og Hjelpsomme personale.
Eneste som evt kunne trekke ned her er at det var svært lytt mellom rommene og korridor.
Anbefales varmt for barnefamilier .

Dato for oppholdet: juni 2019
1  Takk, Benne1981
Thomas_Cook_ES, Public Relations Manager på Sunwing Fanabe Beach, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2019

Hej Benne, tusinde tak for din bedømmelse, og fordi du valgte vores hotel for din ferie. Det glæder os at vide at du har haft en dejlig ferie hos os og tak for dine venlige kommentarer om personalet, varmt velkommen tilbage til team

Anmeldt 22. april 2019 via mobile enheter

Vi ankom søndag ettermiddag. Litt vanskelig å finne rommet i labyrinten av ganger. Men rommene var store og fine! Renholdet var bra, men hadde besøk av kakerlakker! Vi hadde rom ut mot omgivelsene, der ble det sunget fra 9 til 9. Om ikke lengre. Tror jeg ikke orker å høre santa lucia på en stund...
Hotellbassenget var flott! Fantastiske aktiviteter for både barn (teen på 10) og voksne! Vi hadde ikke all inclusive, men kjøpte middag 1 dag. Da var det grillmat på menyen. Ble skuffet over smakløs mat, selv kakene var kjedelige. Men ble mett. De ansatte var kjempeflinke! Alt i alt en fin ferie :)

Dato for oppholdet: april 2019
1  Takk, Newbie1979
Thomas_Cook_ES, Public Relations Manager på Sunwing Fanabe Beach, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. april 2019

Hej, tak for at give dig tid til at skrive din feedback vedr. dit ophold, det er vigtigt for os at få disse kommentarer med henblik på forbedringer. Vi er kede af at høre at maden ikke levede op til dine forventninger, og at du blev generet af musik.

Dejligt at høre at I trods alt have den god ferie og fik en god service fra vores personale.

Vi håber at kunne byde jer velkommen tilbage næste år.