“Greit for lite stopp i liten by. God kaffi.”
Anmeldelse av Börsencafé Barista

Börsencafé Barista
Vurdert som nr. 26 av 34 Restauranter i Vaduz
Anmeldt 23. november 2018

Stenger 16:00 på hverdager (stengt helger). Vi rakk det. Litt bortgjemt. Cappucinoen var god og riktig varmebehandlet. Også god rødvin på glass. Enkle småretter. Kaker og brødmat. 3-4 bord ute for røykere og andre.

Takk, Lars162

Anmeldt 17. april 2017

Greit sted litt utenfor byggearbeider og støy som Vaduz var veldig preget av da vi besøkte stedet. Hyggelig betjening. Enkel meny.

Dato for besøk: april 2017

Dato for besøk: juli 2017
Anmeldt 24. februar 2017

Dato for besøk: februar 2017

Reisende som så på Börsencafé Barista, så også på

Har du vært i Börsencafé Barista? Del dine erfaringer!