“God mat, flott beliggenhet og god service!”
Anmeldelse av Maqam Al Sultan

Maqam Al Sultan
Vurdert som nr. 5 av 405 Restauranter i Larnaka
Kjøkken: Libanesisk
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 9. november 2017

Jeg var på dagstur i Larnaka og visste ikke om denne restauranten på forhånd. Siden jeg elsker libanesisk mat måtte jeg bare ha lunsj her. Menyen hadde godt utvalg av libanesiske retter og meze. Jeg falt for hummus, fallaffel og tabouleh. Maten var godt presentert og smakte helt fortreffelig. Posonene var store så dette stedet egner seg for å spise Meze om en er flere personer. Betjeningen var høfllig og gav meget god service til de gjestene jeg så. Jeg avsluttet måltidet med en libanesisk kaffe. Stedet og maten anbefales på der sterkeste.

Takk, Lars Tore S

Anmeldt 25. september 2017 via mobile enheter

Stor restaurant ved strandpromenaden. Vi valgte å sette oss inne fordi det var veldig varmt. Men air condition virket dårlig. Maten var pent tilberedt og helt grei på smak. Vi hadde enorme forventinger på service i denne restauranten. Jeg bestilte mer vin når vi spiste, men den kom aldri. Vi ble avglemt av den kvinnelige servitøren. Da ba vi om regningen. Da hun oppdaget feilen, sa hun vi kunne få et glass vin gratis. Men jeg ville bare gå. Det var for varmt å sitte der uansett. Vi blir ikke å gå hit flere ganger

Takk, Tone L
Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

En fantastisk opplevelse og en eksplosjon av smaker. Vi bestilte Libanesisk meze, et hav av småretter. Restauranten var ren, ryddig og betjeningen svært proff. En av servitørene hadde glemt et glass eplejuice som ble bestilt, da det ble etterlyst fikk vi med en gang beskjed om at det var halv pris på juicen. Bestilte Libanesisk rødvin til maten, den var himmelsk god.
Uten tvil full score til restauranten og absolutt et sted man burde besøke i Larnaca.

Takk, mla117
Anmeldt 10. juli 2017 via mobile enheter

Ble veldig positivt overrasket da vi nærmest dumpet innom og bestilte Meze for 2 og en libanesisk rødvin til. Alle ca 20 rettene var bare så gode - nevner særlig Homosen som hadde konsistens som smør Og smakte nydelig. Mavedansen var fint, men vi hadde greid oss med bare maten - kommer tilbake ? Ja!!

Takk, Astrid S
Anmeldt 7. mai 2017

vi valgte en samling av småretter og de ca 20 rettene som dukket opp var bare fantastiske. Utrolig at de kunne servere så mye god mat med så god smak til den lave prisen. Servitøren gav en kjempeservice og informerte oss godt og saklig om de ulike rettene og hvordan de ble tilberedt. Vi tok faktisk med oss lærdom derfra som kommer til å bli benyttet i vår daglige matlaging. Dette er et sted som virkelig overrasket positivt

Takk, Ivar B

Reisende som så på Maqam Al Sultan, så også på

Larnaka, Larnaka District

Har du vært i Maqam Al Sultan? Del dine erfaringer!