“Meget bra”

Vurdert som nr. 30 av 1 166 Restauranter i Limassol
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 30. mai 2018 via mobile enheter

Vi var 9 stykker å spiste og alle fikk nydelig mat. Hamburger, pizza og indisk kylling, helt fantastiske smaker. Veldig god service og fin restaurant. Vi feirer min fars 70 år dag og de ansatte sang og kom med flott dessert med lys. Virkelig å anbefale denne restaurant.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Liseng75

Anmeldt 27. november 2016 via mobile enheter

Dette er en veldig koselig restaurant med hyggelig atmosfære ,servitørene er smilende og de får deg til å føle deg så velkommen ,vi anbefaler denne Restauranten på det varmeste

Dato for besøk: november 2016
1  Takk, Globetrotter69_13
Anmeldt 10. august 2016 via mobile enheter

Bodde i en uke på et hotell i nærheten. Stakk innom denne restauranten første kvelden noe som resulterte i 3 besøk til denne restauranten i løpet av den uken. Fantastisk atmosfære, serviceinnstilte servitører og nydelig mat. En del dyrere enn andre restauranter i området.

Dato for besøk: august 2016
Takk, Marthe H
Anmeldt 4. juli 2016 via mobile enheter

The Garden ser veldig flott ut og servitørene er serviceinnstilte, men ikke gå hit hvis du er på jakt etter et førsteklasses måltid. På menyen finner man alle mulige typer mat, og all maten de lager blir da helt grei. Pizzaene vi spiste hadde alt for mye ost. Sjønner ikke helt hvorfor denne restauranten lå så høyt på lista over restauranter i området.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Hildegunn D
Anmeldt 27. mai 2016 via mobile enheter

Vi besøkte denne restauranten to ganger i løpet av vår uke på Kypros. Maten er litt over gjennomsnittlig, var uheldig å fikk servert rå kongereke i min spagetti ala mare, det handlet servitørene dårlig. Tok veldig lang tid å få ny mat og ingen tilbud om noen kompensasjon (dessert eller kaffe) Øvrig mat har vært god, og riktig stekt, bedre enn en vanlig sydenrestaurant, men ikke gourmet. Interiøret og musikken er fin, vi opplevde at det var ganske mange gjester og da blir det livlig og hyggelig. Sjefene korrigerer de øvrige servitørene for mye ut i restauranten og det er ikke greit.

Dato for besøk: mai 2016
Takk, Sissel D

Reisende som så på The Garden Restaurant, så også på

Limassol, Limassol District

Har du vært i The Garden Restaurant? Del dine erfaringer!