“Gjennomsnittelig”

Kjøkken: Brasiliansk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Baixa, Rossio & Restauradores
Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Planen var å spise på spisestedet ved siden av men der var det en times ventetid på å få bord. En skrubbsulten nordmann var nok derfor et enkelt bytte for innkasterne på Rodizio Brasil.
Fikk et kjøttstykke som minnet om en kotelett uten bein. Ble servert med pommes frittes og en fritert banan(!). Har aldri smakt fritert banan til kjøtt men det var faktisk ganske godt. Husets vin var også OK. Kunne tenkt meg litt mer tilbehør til kjøttet (f eks en saus)
Livemusikk ga en fin stemning selv om musikeren nok kunne ha øvd litt mer....
Stort lokale, få gjester til tross for at det var fredag kveld. Faktisk flere ansatte i lokalet enn gjester. Kan nok forklare hvorfor de holdt såpass høy pris.
Et helt greit sted å spise. Du gjør ikke noe «galt» med å gå hit, men jeg tror jeg prøver et annet sted neste gang

1  Takk, tro1970

Anmeldt 25. juni 2017 via mobile enheter

Dette må prøves!
Bufeen har mye godt å tilby, men ta ikke for mye da du trenger mye plass i magen til det beste kjøttet som kan grilles, og da du tror du er mett kan det anbefales litt grillet ananas og banan.
Mye god mat og drikke til en grei pris.

Dato for besøk: juni 2017

Dato for besøk: september 2017

Reisende som så på Rodizio Brasil, så også på

Charneca da Caparica, Setubal District
Lisboa, Lisbon District

Har du vært i Rodizio Brasil? Del dine erfaringer!