Rundtur med taubane fra Innsbruck til Hungerburg

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Innsbrucker Nordkettenbahnen på
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk utsikt over hele byen Innsbruck! Det er mange turmuligheter fra første toppen og også neste topp! På første toppen er det restaurant. Hvis man er i god form vil jeg anbefale å ta banen opp til animalzoo stoppet og gå hele veien opp til nordkette!

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Mariaeln
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

En tur med taubanen er både spennende og opplevelsesrik. Har man antydning til høydeskrekk blir man utfordret her. Heldigvis er den flotte utsikten verd turen uansett.

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, Oeyvind L
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Dyr tur, verd hver krone.
Fantastisk utsikt, lett tilgjengelig og ikke for mye folk når vi var der.
Obligatorisk hvis man er i området.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, jernj
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Verd hvert minutt og hva det koster.
Anbefaler innsbruck Card som bla gjør denne turen inkludert i kortet. Dro helt til toppen og så ned til Seegrube

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, elsenygaard
Anmeldt 26. august 2017 via mobile enheter

Dette må du få med deg når du er i Innsbruck opp på 2400 lov og en utsikt som slår det meste.
Du kan se til Italia og du kan gå turer selv eller guider ( må bestilles på forhånd)
Finnes masse turstier som går langs alle fjelltopper og helt ned tilbake til centrum.
Skal du være her flere dager en 2 så lønner det seg å kjøpe Innsbruck billetter.
Vi betalte 65€ for 2 personer tur og retur

Dato for opplevelse: august 2017