Kult sted

Kult sted for familien og solo fra filmen Indiana Jones. Elsker den filmen. Bra film. Anbefaler å... les mer

Anmeldt 22. januar 2020
pigf2020
Fantastisk

Anmeldt 22. februar 2017
Hartge
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Kitzbühel
Anmeldt 23. februar 2017 via mobile enheter

Vi hadde en fantastisk dag i fjellet. Ingen kø. Pudder. Sol og blå himmel. Fikk hjelp til det vi trengte. Kommer tilbake :

Takk, Hartge
Anmeldt 22. februar 2017

Var der en solrik uke i januar for oppleve Die Streif, som er ekstrem og ikke for vanlige folk. Supert skisystem med masse heiser av varierende alder. Litt irriterende at noen heiser ikke ble registrert i Skiline. Fantastiske løyper for oss som liker det bratt. Drar gjerne ned igjen, men da vil jeg nok bo en av nabobyene, som har tilgang samme skisystem. Begrunnelse er litt kjedelige transportløyper ned igjen til Kitz og stive hotellpriser.

Takk, rmb653
Anmeldt 15. februar 2017

Banen tar 10-15 min og tar deg opp en anseelig mengde høydemeter. Oppe på høyfjellet og flotte løyper videre innover fjellet, alpetopper så langt øyet kan se. Uforløypas start er rett ved utgangen til heisen. Vi hadde knallsol og vindstille uka etter Hanhnenkamrenn. Litt vakum etter folkefesten, men flotte forhold i bakken og byen. Planlegg litt for å komme tilbake til riktig utgangspunktet før heisene stoppes i 4-tiden. Ellers: Nyt!

Takk, Knut S
Anmeldt 26. januar 2017 via mobile enheter

Helt fantastisk ski anlegg. 60 heiser og 215 km med nedfarter. Var der også under Hahnnenkam rennene i die streif, var 60000 mennesker der og fantastisk stemning

Takk, Larslonberg
Anmeldt 31. august 2016

Flott tur med taubanen opp. Fikk en fantastisk utsikt over byen. Måtte bort til startbuen for utforrennet og kikke. Ikke fatter jeg at de tør å sette utfor der, det begynner bratt og blir brattere!

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, KetilC