“Fantastisk flott mat og god service”
Anmeldelse av Danieli

Danieli
Vurdert som nr. 374 av 5 175 Restauranter i Wien
Kjøkken: Italiensk
God for: Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Store grupper, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Innere Stadt
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Her kommer jeg nok tilbake, veldig trivelig sted og god service. Jeg bestilte en pastarett med en skive med andelever og den var utsøkt. Maten tok bare 10 min før den var på bordet.

Takk, TorsteinKongshem

Anmeldt 10. desember 2016 via mobile enheter

Hyggelig sted med god mat og bra service. Vi spiste 3 retter pluss dessert med 2 glass vin hver. Totalt 75 euro per person. Helt klart innenfor når man tar hensyn til service og kvalitet. Stedet ble anbefalt av hotellet The Ring.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, TorMyhre
Anmeldt 21. juni 2016 via mobile enheter

Dette er et herlig sted. Salatene vi spiste var nydelige. Enkle og gode råvarer. Servicen topnotch og alt var rent og pent. Toalettene er supre.

Dato for besøk: juni 2016
Takk, Helgepaatur
Anmeldt 29. mai 2015 via mobile enheter

Italiensk mat på sitt beste , kelneren var påpasselig med å være tilgjengelig uten å trenge seg på!
Vi besøkte dette stedet 2 ganger i løpet av vårt besøk i Wien.

Dato for besøk: mai 2015
Takk, 410marits
Anmeldt 3. oktober 2013 via mobile enheter

Meget koselig sted med en atmosfære og en service utover det man kan fovente. Godt utvalg av det italienske kjøkken kan tilby inklusive meget godt utvalg av italienske viner. Avsluttet med frostet limoncella og sitron is etter vårt eget ønske.

Dato for besøk: oktober 2013
    • Atmosfære
1  Takk, HildeAletta

Reisende som så på Danieli, så også på

Har du vært i Danieli? Del dine erfaringer!