Ulike måter å oppleve Historic Center of Vienna på
Anmeldt 20. august 2018

Mange vil nok synes at å plassere et moderne handelsbygg med diger glassfasade midt inne på et torg med "gamle" bygninger, men når det gjøres på denne måten synes jeg vi skal omfavne det nye!

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, mariannev1969
Anmeldt 12. mai 2018 via mobile enheter

Deilige parker med store monumentale bygg gjør sentrum fantastisk.
Til å være en storby er stillheten eller fraværet av trafikken deilig. Bruk noen timer her

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, Petter E
Anmeldt 3. april 2018

Flott arkitektur...blanding av moderne og eldre bygninger med fantastiske utsmykninger og historie. Store parker og gode shoppingmuligheter. Anbefaler å besøke restauranter eller lokale kaféer litt utenfor turisttraséene.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, Elling56
Anmeldt 15. desember 2017 via mobile enheter

Inner byen har utrolig mye å by på. Museer, kirker,flotte parker, bar og god restauranter. Her kan man rusle rundt i dagevis . I desember er det masse forskjellige julemarkeder . For oss gjenstår nå to flotte konserter. Et topp sted å dra, også i september.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, herbjorn
Anmeldt 18. oktober 2017 via mobile enheter

En sann fornøyelse å bare spasere rundt i historiske Wien. Betrakte de overveldende flotte bygningene, folkelivet og kafeene. Ta deg en tur!!

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, annemariethowsen