“God lokal mat”

20:00
Vurdert som nr. 214 av 4 708 Restauranter i Wien
Kjøkken: Østerriksk
God for: Lokalt kjøkken, Familier med barn
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Det gamle universitetskvartalet
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Bra sted for lokal mat. Mye kø og veldig populært så book bord. Her er det typisk Østeriske mat tradisjoner, vellaget og god mat. OK service.

Takk, espens2013

Anmeldt 27. mars 2018 via mobile enheter

Sur betjening og oppskrytt schnitzel. Styr unna. Arrogante kelnere og treg service. Wien fortjener bedre..

Dato for besøk: mars 2018
Takk, tomr33441
Anmeldt 25. april 2017 via mobile enheter

Figlmüller er et av de mest populære
restauranter i Wien. Jeg startet måltiden med en fin soppsuppe. For å avrunde oppholdet i byen ville jeg bestille en Wienerschnitzel, de hadde Figlschnitzel som smakte nesten enda bedre. Øl hadde de ikke, bare mineralvann.

Dato for besøk: april 2017
Takk, peterandrasc2017
Anmeldt 29. november 2016

Anbefalt som beste wienersnitzel-restaurant. Det er det ikke. Lokalene er fine. kelneren er hyggelig. Har bare spist bedre wienersnitzel andre steder i Wien. Vi var ti gjester og alle bestilte wienersnitzel av kalv. Den var tydelig frityrstekt - store bobler. Fikk lite hjelp med å bestille tilbehør. Dette burde vært bedre! Bestilte deretter kaffe som var kald.

Dato for besøk: november 2016
Takk, BPBOslo
Anmeldt 27. februar 2016

Her får du den ekte wienerschnitzelen. Den er gigantisk og fyller hele tallerkenen og vel så det. Husk at alt tilbehør må betilles - poteter og salat. Dette koster ekstra. De serverer ikke kaffe.

Dato for besøk: februar 2016
Takk, Jan Arild S

Reisende som så på Figlmueller, så også på

Har du vært i Figlmueller? Del dine erfaringer!