“Forferdelig service og dårlig mat”
Anmeldelse av Restaurant Fromme Helene

Restaurant Fromme Helene
Vurdert som nr. 187 av 5 182 Restauranter i Wien
Kjøkken: Østerriksk
God for: Romantisk, Familier med barn, Forretningsmøter, Store grupper, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Neubau
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Skulle feire vår venninnes 70 års dag på denne restauranten. Det skulle vise seg å bli en forferdelig opplevelse. Til forrettene valgte vi champagne, denne var grei nok, det samme med maten. Så skulle vi velge vin til hovedretten, vi valgte da en ukjent veltliner, denne kom da på bordet og viste seg fort å ikke passe i det heletatt, dette var mer som en dessertvin, altfor søt, dette burde vår servitør opplyst om da vi valgte denne, men da begynnte vedkommende servitør å bråke om at det var vår egen feil og at vi måtte betale uansett, vi har absolutt ingen problem med å betale for oss. Så kommer da det som for oss oppleves som sjefen for restauranten, budskapet hans var akkurat det samme bare bedre innpakket, mens denne diskusjonen pågår kommer da vår hovedrett til bordet, vi hadde fremdeles ingen vin, hvorpå maten blir sendt ut igjen. Vi får da omsider valg en ny vin, og maten kommer på bordet, oppvarmet i microovn eller tilsvarende. Vi påpeker dette, og få på nytt til svar at det er vår egen feil. Da det endelig kommer ny mat er denne så salt at det nesten ikke går å spise. Forferdelig skuffende, vel en annen restaurant.

Takk, 005robertsen

Anmeldt 19. desember 2016 via mobile enheter

Kneipe, med trivelig serviceminded personale. Stedet ligger sentralt rett i utkanten av sentrum. Meget godt lokalt øl

Dato for besøk: desember 2016
1  Takk, larsj898
Anmeldt 15. september 2016 via mobile enheter

Hyggelig betjening, mot flørtete. Meget rask servering . Snitselen var god, litt tørr og litt kjedelig tilbehør . Likevel et så hyggelig sted St her kan nan gå tilbake.

Dato for besøk: september 2016
Takk, RagneS4
Anmeldt 22. juli 2014

Fromme Helene endte opp med å bli den faste restauranten i Wien. Trålte hele menyen i løpet av 14 dager. Alt var med samme kvalitet. Helt greit interiør,men vi gikk dit for å spise,så det syntes vi var mindre viktig. Kan være ventetid. Populært sted for de lokale som bor i Josefstadt. Skal tilbake i år. Jaggu tok vi et hotell rett i nærheten igjen. Folkelig sted med rause porsjoner.

Dato for besøk: august 2013
    • Atmosfære
Takk, Gordo G
Anmeldt 11. november 2012

Chop chop, put it together var servitørens anbefaling på kjøttkaker i brun saus. Ærlig god mat i restaurantens kjellerlokale. Anbefales om man vil prøve det lokale kjøkken.

Takk, prebenel

Reisende som så på Restaurant Fromme Helene, så også på

Har du vært i Restaurant Fromme Helene? Del dine erfaringer!