Ulike måter å oppleve Schönbrunn på
Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Et flott sted som alle besøkende i Wien må få med seg. Man må regne med mye mennesker og litt kø gåing men anbefales.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, 890erikm
Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

Det var fantastisk å besøke slottet. Vi startet med en guidet tur innendørs som ga oss god innsikt i stedets historie. Etter en god lunsj på restauranten, besøkte vi Stradel-showet som var en morsom opplevelse. Deretter gikk vi rundt i parken og opp på høyden som ga oss god utsikt over byen. Stedet har i tillegg flere aktiviteter som vi ikke deltok på.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, 386hannem
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Utrolig mye vakkert bygg, håndverk, malerier og tekstil. Et must, men vær tidlig ute. Kø og venting pga svært mange gjester!!

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, DagB45
Anmeldt 5. juni 2018 via mobile enheter

Vi hadde en fantastisk omvisning på slottet og fikk en flott innføring i slottets historiske relevans i sin tid, herunder de folkene som levde og virket på slottet.
Utrolig godt vedlikeholdt og presentert.
Absolutt verdt å besøke! Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, Rune1973
Anmeldt 21. mai 2018

Tok den store runden i slottet. Dette slottet er endel av Europas historie. Ufattelig størelse og stilig innredning.Et sted man bare måse om man er i Wien.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, ProfessorTravell