Priceline
Kløfta, Norge
Anmeldelse av Hotel de France
4,0 av 5 boblerAnmeldt 10. des. 2018
Dato for oppholdet: desember 2018
Romtips: Bra tilgjengelighet til kommunikasjon og sentrum
4,0 av 5 boblerVerdi
    kr 1 825
3.7 km fra Hotel de France
Se flere hoteller i Wien
Anmeldt 23. september 2017

Vi fikk rom som bestilt og ble godt mottatt ved innsjekk. Men hotellet taklet ikke et behov for toilettforhøyer som en i følget trengte pga begrensninger i førlighet. "Kjøp selv", er ikke helt profesjonell opptreden. Men så ble gjort og hotellet ga ingen kompensasjon for denne åpenbare mangel. Universell utforming (WHO) var fremmedord.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, DagB45
Anmeldt 7. juni 2017

Kjempekoselig hotell i sentrum av Wien . God standard på rommet(noe slitt). Stilen på hotellet var gjennomført. Fint renhold og hyggelig betjening. God kommunikasjon til andre deler av Wien. God frokostbuffet.
I boken gatelangs i Wien er dette klassifisert som luksushotell, men er litt usikker. Men beliggenheten er luksus.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, Greta F
Anmeldt 31. januar 2017 via mobile enheter

Flott hotell. Vi fikk en suite....da vi kom. Hadde bestilt dobbeltrom. Kjempestort rom med gang og stort bad. Gammel stil , med prismekroner . Frokosten var veldig bra og servicen topp. Rent og pent. Kort vei til julemarkedet, 100 m og 50 m unna trikk og undergrunn. Ikke langt å gå til sentrum. Flyplasstransport. Anbefales.

Dato for oppholdet: desember 2016
1  Takk, SisselL_13
Anmeldt 6. desember 2016 via mobile enheter

Hyggelig betjening og resepsjon. Meget behjelpelige ved behov for assistanse til større og mindre problemstillinger. God frokostbuffet - bedre enn andre erfaringer fra sentral Europa.
Litt slitent interiør på rommene, men stilig ellers.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, Anne S
Anmeldt 5. november 2015

Hotellet ligger i gangavstand fra sentrum og 20m fra undergrunn og trikk. God service, flott frokost og fine rom. MEN: Temperaturen på rommet kunne ikke justeres ettersom aircondition var koplet ut for høst/vinter. Vi måtte sove med åpent vindu mot trafikkert gate.

Dato for oppholdet: oktober 2015
Takk, TPOslo