“Ritz-Carlton”

God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Innere Stadt
Anmeldt 31. mai 2016

Vi var egentlig på leting etter et sted vi hadde sett dagen før, men fant den ikke og havnet til slutt her.
Flott sted som er en del av Ritz-Carlton hotellet og hadde da en standard på et godt nivå.
Bra meny på mat og drikke med god service.
Litt rot på hvem som hadde bestilt hvilken biff men ellers topp.

Takk, Jimmy W

Anmeldt 23. april 2016

Dette var en restaurant verdt et besøk. Meget hyggelig betjening, et steinkast fra Intercontinental Hotel og hyggelige priser.
Vi bestilte chateaubriand som ble tilberedt ved bordet og smakte aldeles utmerket. Anbefaler dette stedet både for par og i forretningsøyemed.

Takk, Trond D
Anmeldt 14. desember 2015

Dyrt, men -definitivt- verdt pengene. Førsteklasses mat og personale. Anbefales på det sterkeste !!!

Takk, Cathrine H
Anmeldt 8. desember 2015 via mobile enheter

Dro hit uten reservasjon, og selv om det kom mange gjester med reservasjon klarte hovmester og ordne bord til to:) Det virker å være et svært populært sted og man bør nok i utgangspunktet reservere bord før man kommer. Vi bestilte beef filet og ribeye, begge stekt perfekt medium rare og medium - kunne muligens trengt noe mer krydring. Man bestiller kjøtt, sideretter og saus hver for seg. Vi hadde potetmos - som var meget god på smak, om noe rennende, løk og rosmarinpoteter - som var ok og stekt sopp - ikke så veldig gode.. Rødvinssausen var akseptabel og bernaisen var god. Vi hadde en meget god servitør - Joanna. Vår første rødvinsflaske var muggen, og hun byttet ut flaske og glass uten spørsmål eller misnøye, og var veldig oppmerksom og hyggelig gjennom hele kvelden. Plassen, mottagelsen og servicen var upåklagelig. Med at denne er (i skrivende stund) ligger på 3. plass på trip, hadde vi relativt høye forventninger, og maten skuffet litt..

1  Takk, Hanne og Mats O
Anmeldt 17. april 2015

Etter mye variabelt av østerisk kjøkken, var det superkjekt å få gleden av å spise på District Steakhouse, som ligger i hotell Ritz Carlton. Uten sammenligning, men det er helt tydelig at de slipper ikke inn "Makadonald" på hjørne. Det var suveren mat og service. En morsom gimmik var at man kunne velge kniv for kvelden. (vi er enkel vet du) Men uansett var kjøttet perfekt stekt etter ønske, utvalget av østerrisk vin - suverrent.. beste på hele reisen.. Kommer garantert tilbake om jeg er i Wien..

Takk, Lise K

Har du vært i Dstrikt Steakhouse? Del dine erfaringer!