“Hyggelig stemning, god mat, men ungarsk mat og vin var kun ok”
Anmeldelse av Mini Restaurant

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Mariahilf
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig stemning, god mat, men ungarsk mat og vin var kun ok. Men liker du denne typen mat, så er det godt. Kvaliteten bra. Hyggelig musikk og folk.

Takk, iwgiat

Anmeldt 26. november 2017 via mobile enheter

Vi hadde geitost til forrett og den smakte helt nydelig. Til hovedrett spiste vi and og rsopprisotto samt pork lion. Begge rettene smakte helt utrolig. Noe av det beste vi har smakt. Vi anbefaler disse rettene. La kelneren foreslå viner til hver rett så får du en smaksopplevelse du sent vil glemme. Her skal vi tilbake igjen

Dato for besøk: november 2017
Takk, Eirik S
Anmeldt 16. november 2016

En hyggelig og uhøytidelig atmosfære. Proffe servitører med meget god kunnskap om menyen og hvilken vin passet til hvilken rett. Vårt beste måltid i Wien denne gangen!

Dato for besøk: november 2016
Takk, jofridurj
Anmeldt 25. mars 2016 via mobile enheter

Meget god service og god mat! Et perfekt sted å ende påskeferien. God atmosfære, ypperlig service. Kan være vanskelig å finne fram til, så her kan Google maps være lurt

Dato for besøk: mars 2016
Takk, Laila H
Anmeldt 10. desember 2015 via mobile enheter

En uhøytidelig, superproff restaurant! Restauranten er kjent for sine drinker ,- vi nøt en fantastisk cocktail før måltidet, som var nøye komponert av kelneren.
Vi spiste and, smørfisk og biff-; alt var velkomponert og smakfullt.
God vinkjeller , god kunnskap om vin til mat; de tåler en kresen vinelsker!

Dato for besøk: desember 2015
Takk, kristin696

Reisende som så på Mini Restaurant, så også på

Har du vært i Mini Restaurant? Del dine erfaringer!