“Nosalgisk”

20:00
Vurdert som nr. 260 av 5 178 Restauranter i Wien
Kjøkken: Østerriksk, Kafé
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Innere Stadt
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Vi spiste frokost her med våre venner tre ganger under vårt opphold i wien. Da vi er utdannet kokker for ganske mange år siden, da med servering under samme utdanning var det med stor fornøyelse å se at disse fagene fremdeles holdes i hevd, dette være respekten for gjesten og elegansen i utføringen av jobben. Prisene over gjennomsnittet men betaler gjerne for å bli respektert som gjest. Plassen for frokost ved neste besøk i wien

Takk, 005robertsen

Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Dette er et veldig hyggelig sted med profesjonelle servitører og god service. Prisene er over middels men god mat . Kan anbefales.

Takk, 890erikm
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Etter en tur innom filmfestivalen i Wien i dag tok vi en tur innom for en drink og kanskje noe mat. Vi ble meget godt tatt i mot av en servitør som vi tror het Östürk - vi bestilte noe drikke og så gjennom menyen og fant en ostetallerken. Vi hadde lyst på noe mer ost/ skinke etc og han sa han skulle fixe noe. Vi fikk da servert flere tallerkner med en blanding av ost- skinke druer etc. Servitørens opptreden og kreativitet vitner om profesjonalitet og elsker jobben sin.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, kaih80
Anmeldt 22. mai 2018

Her får du bakervarer av en annen verden. Ulike typer kaffe og sjokolade, med og uten alkohol. kan sitt her å se på livet i timer. Definitivt et sted det er verdt å besøke.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, ProfessorTravell
Anmeldt 7. mars 2018

Kafeen er anerik og ærverdig, og gir deg et innblikk i Wien mange tiår tilbake, her har neppe mye forandret seg de siste hundre år (etablert i 1873), i hvert fall ikke på kakefronten, interiør og servitører. Men jeg la merke til at det er mer moderne småretter på den vanlige menyen, tipper at byens fine fruer ikke satt og spiste salat her for femti år siden eller mer.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, OsloGirl455

Reisende som så på Cafe Landtmann, så også på

Har du vært i Cafe Landtmann? Del dine erfaringer!